Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Vergunningverlener, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-06-12 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Openbare orde en veiligheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Van 3-7-2017 t/m 30-6-2018
Optie verlenging: 3 x 3 maanden  
maximaal €80  
Vergunning & Handhaving
Uren: 16 per week 

 
Planning
Start publicatie 02-06-2017 00:00 
Vragen stellen tot 08-06-2017 09:00 
Beantwoording vragen 08-06-2017 16:00 
Offerte indienen tot 12-06-2017 08:00 
Start beoordeling 12-06-2017 08:00 
Verwachte gunning 30-06-2017 00:00


Opdrachtomschrijving
Als kleine gemeente kunnen en willen we niet alles zelf doen. Om onze strategische doelen te kunnen realiseren kiezen we voor flexibiliteit en samenwerking: een netwerkorganisatie, een moderne, wendbare, slagvaardige, klantgerichte en ondernemende organisatie.
 
Een netwerkorganisatie vraagt om leidinggevenden en medewerkers met de juiste competenties. Het HRM-beleid is hierop afgestemd. Dit betekent dat het beleid zodanig is ingericht dat de prioriteit ligt bij de taakvolwassenheid van medewerkers en talentontwikkeling.
 
Van de medewerkers in de organisatie wordt niet alleen het bij de functie passende kennisniveau gevraagd, maar zeker ook de daarbij behorende kunde, houding, gedrag en vaardigheden. Medewerkers zoeken zelfbewust en op basis van gelijkwaardigheid samenwerking met alle collega’s. Medewerkers zijn flexibel en voldoen aan de kerncompetenties van de organisatie.
Kerncompetenties van de organisatie 
Klantgerichtheid
Betrokkenheid
Flexibiliteit
Samenwerkingsgericht
Leervermogen
Taakvolwassenheid


Je komt te werken bij de eenheid Dienstverlening. Deze eenheid is verantwoordelijk voor de taakvelden sociaal domein, burgerzaken, gemeenteportaal, milieu, bouw- en woningtoezicht, communicatie en belastingen en heffingen. Je werkt in een team waarbij integrale samenwerking vereist is.
 
Het college heeft een stevige ambitie. De medewerkers werken hard volgens het no-nonsense principe binnen korte lijnen. De cultuur van de gemeentelijke organisatie is gericht op samenwerking, maatschappelijke betrokkenheid, vernieuwingsgerichtheid, openheid en nuchterheid, is informeel en dynamisch. De gemeente scoort bij audits en inspecties heel vaak bovengemiddeld. Ook wordt regelmatig aan pilots meegedaan en is er sprake van aansprekende projecten op veel terreinen. Ons ziekteverzuimcijfer is laag.
 
Je bent verantwoordelijk voor het verlenen van vergunningen bij aanvragen op basis van de APV, evenementen en de Drank- en Horecawet.
Je coördineert de taken met de externe betrokken partijen. Je bent daarbij ook de contactpersoon.
Je verricht de schriftelijke communicatie die voortvloeit uit het toezicht en handhaving.
Je bent verantwoordelijk voor de juridische kwaliteit en de borging daarvan.
Je bent verantwoordelijk voor de planning en control van de desbetreffende procedures.
Je signaleert trends en je draagt er zorg voor dat deze worden geïmplementeerd. Waar nodig zet je zelf een tandje bij ter ondersteuning van collega’s.
 
Uren
De kandidaat dient minimaal 16 uur beschikbaar te zijn per 3 juli a.s., waarbij er een optie aanwezig is tot uitbreiding van de uren naar 24 uur per week. De dagen zijn in overleg vast te stellen. 
Kandidaatomschrijving
De kandidaat die we zoeken beschikt over een relevant Hbo/bachelor-diploma.
Je hebt minimaal twee jaar werkervaring over de afgelopen vijf jaar op het vakgebied.
Je hebt een dienstverlenende instelling.
Je bent resultaatgericht waarbij je met overwicht doorpakt. Daarnaast ben je iemand die zijn standpunten goed verwoordt en met veel verschillende belangen en partijen kan omgaan. Wij zoeken een medewerker die als verbinder met collega’s en/of externen samen wil werken aan het behalen van afgesproken doelstellingen. Tot slot ben je bestuurlijk / politiek sensitief.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden door de gemeente getoetst in de motivatiebrief en/of de gespreksronde.
 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Vergunningverlener wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Vergunningverlener is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 juni 2017. Wij verzoeken de kandidaten hier rekening mee te houden.
 
Wanneer u op woensdag 14 juni 2017 nog geen uitnodiging heeft ontvangen via de Inhuurdesk, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
 
 
Eisen
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Vergunningverlener wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Vergunningverlener is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient. 


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-diploma (Let op: tijdens het gesprek dient de kandidaat een kopie van het diploma te overhandigen). 
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener binnen een gemeente. 
Referentie vereist 


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief (max. 1 A4)


aanleveren na gunning 
VOG
Kopie diploma


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:  20 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient door middel van een zelfgeschreven motivatiebrief, gemotiveerd aan te geven (door middel van voorbeelden) waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties. De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %

 
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding Bestuursrecht en/of MER. 
Weging: 18 %


Wetten/regelgeving
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met de APV én de Drank- en Horecawet.
Weging: 12 %

Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht