Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-5-2017 |
Einddatum |
15-5-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja, uiterlijk 2 jaar na afloop initiële opdracht |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Als accountmanager verzamel je informatie die je van de klanten krijgt en vertaalt die naar mogelijke ondersteuning die Leren en Ontwikkelen (LenO) kan bieden en adviseert hierover. Wat de functie bij LenO interessant maakt, is dat je voor accounts van a tot z verantwoordelijk bent. Daarbij werk je samen met een team van mensen, waaronder professionele facilitatoren die de sessies voorbereiden en begeleiden. Ook signaleer je trends die je voor LenO omzet naar producten, diensten en innovaties. Je neemt initiatieven die tot vernieuwingen leiden op het gebied van bijvoorbeeld methodeontwikkeling en techniek.
Functie-eisen
- Je hebt academisch niveau.
- Je bent ondernemend ingesteld.
- Je kunt snel schakelen.
- Je bent ervaren in het begeleiden van processen. |
- Je bent bereid om in een intervisieomgeving te werken.
- Je kunt makkelijk schakelen tussen creatief en resultaatgericht.
- Je bent strategisch ingesteld en bent hands-on en proactief.
- Je bent een uitstekende netwerker, kan goed schakelen tussen diverse gespreksniveaus.
- Je bent goed thuis in de interdepartementale wereld en/of bij andere overheden..
- Je bent een teamspeler en zowel goed op hoofdlijnen als in de details.
- Je kunt goed werken binnen vastgestelde kaders
|