Beschrijving
Van 3-7-2017 t/m 31-12-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€0 - €35 per uur
Burger- & Publiekszaken
Uren: 32 per week
Planning
Start publicatie 09-06-2017 00:00
Vragen stellen tot 12-06-2017 09:00
Beantwoording vragen 12-06-2017 16:00
Offerte indienen tot 21-06-2017 08:00
Start beoordeling 21-06-2017 08:00
Verwachte gunning 03-07-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Afdeling Publiekszaken
De afdeling is de frontoffice van de hele gemeente en voelt als een warm welkom huis, waar klanten met kwaliteit en persoonlijke aandacht geholpen worden via het eigen gekozen kanaal. Wij leveren daarbij maatwerk en bieden een optimale balans tussen digitalisering en menselijk contact. Ook is de afdeling een specialist in de uitvoering van taken voor het thema burgerzaken en draagt bij aan de bestrijding van fraude. De afdeling Publiekszaken bestaat uit een frontoffice/Klant Contact Centrum (KCC) en een backoffice.
Functie
Als medewerker KCC Balie ben je zelfstandig werkzaam aan de balie BurgerZaken. Je draagt dan zorg voor verwerking van aanvragen van o.a. reisdocumenten en rijbewijzen, verklaringen omtrent het gedrag, verhuisaangiften, uittreksels BRP, etc Eventueel kun je worden ingezet bij het KCC Telefonie.
Kandidaatomschrijving
Competenties
Je bent een medewerker, die als geen ander de klantvraag weet te onderkennen en onze klanten efficiënt en servicegericht weet te helpen aan de vele multidisciplinaire producten en diensten van de gemeente. Wij zijn op zoek naar een collega met een flexibele instelling, die stressbestendig is en weet wat het is om een zorgvuldige en integere werkwijze te combineren met de noodzakelijke handelingssnelheid die vereist is in het centrum van de publieke dienstverlening.
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
• Communicatieve vaardigheden
• Flexibel
• Organiseren en plannen
• Zelfstandig kunnen werken
• Zorgvuldig
• Stressbestendig
Je beschikt tevens over een prettige telefoonstem.
Bovengenoemde competenties worden getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde bij de gemeente.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van KCC medewerker balie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de KCC medewerker balie is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er / DGA.
ZZP-ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO Opleiding
Werkervaring Balie
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker Balie bij een gemeente.
Referentie vereist
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (max 1 A4 pagina)
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht- en/of kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring Telefonie
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker Telefonie bij een gemeente.
Weging: 12 %
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar als KCC medewerker Balie bij een gemeente.
2 t/m 3 jaar werkervaring (10 %)
4 t/m 5 jaar werkervaring (15 %)
6 jaar of meer werkervaring (18 %)
Weging: 18 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht- en/of kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
|