Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ03105
 
Opdracht
Projectleider WMO aanbestedingen 12 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2013-08-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Startdatum

2-9-2013

Einddatum

31-12-2013

Optie tot verlenging

2

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Vacatureruimte / vervanging

 

 

 

Werkzaamheden:
Je bent primair verantwoordelijk voor de reeds gepubliceerde Europese aanbesteding Wmo hulpmiddelen. Dit betekent dat:
- je de Nota van Inlichtingen (v.a. 5 september!) verzorgt, in afstemming met de collega van Inkoop en de werkgroep die heeft meegeschreven aan het bestek;
- je het besluitvormingstraject zorgvuldig vormgeeft;
- je de implementatie van de nieuwe contracten voorbereidt, in samenwerking met de werkgroep;
- je het contractmanagement vormgeeft. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de bestuurlijke aanbesteding ‘huishoudelijke hulp’. Ook hierbij kun je samenwerken met een werkgroep bestaande uit collega’s en inkopers.
 
Functie-eisen:

- Uitvoerige en aantoonbare ervaring met vergelijkbare aanbestedingen binnen het sociaal domein;
- Uitvoerige en aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke overheid;
- Uitvoerige en aantoonbare kennis van het beleidsveld Welzijn/WMO en politiek-bestuurlijke besluitvormingsprocessen;
- Uiteraard ben je een prettig, communicatief uiterst vaardig en op samenwerken gericht persoon; 
- Vanaf 1 september voor gemiddeld 12u/week beschikbaar.

De Opdrachtgever hanteert een aanzeggingstermijn voor het tussentijds stopzetten van deze opdracht door opdrachtnemer- of opdrachtgever van 14 dagen.
Bij niet functioneren van de geplaatste kandidaat zal de opdracht direct worden beeindigd.

 

 

Gunningscriteria

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Kandidaat is tenminste verantwoordelijk geweest voor twee vergelijkbare (WMO) aanbestedingen in de afgelopen 3 jaar binnen het sociaal domein (dit blijkt uit CV)

Ingeschakeld

 

Tenminste 3 jaar werkervaring bij of voor een gemeentelijke overheid in de afgelopen 5 jaar (dit blijkt uit CV)

Ingeschakeld

 

Tenminste 5 jaar werkervaring binnen het beleidsveld Welzijn/WMO met politiek-bestuurlijke besluitvormingsprocessen (dit blijkt uit CV en);

Ingeschakeld

 

Vanaf 1 september voor gemiddeld 12u/week beschikbaar

Ingeschakeld

 

Referenties van eerder relevante (WMO) aanbestedingen in het sociaal domein.

Niet ingeschakeld

5

 

 

 

CV eisen

CV in Word of pdf format, volledig in het Nederlands, inclusief motivatie.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.

Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.

Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.

Indien u niet voldoet aan bovenstaande CV eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

 

Selectiegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 26 augustus, gelieve uw kandidaat

 

 

De gunning:
Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.

Wij streven er naar u zo snel mogelijk terugkoppeling te geven over de status van uw aanbieding.

De inhuurdesk fee bedraagt € 2,85 per gewerkt uur.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht