Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001111
 
Opdracht
Servicedeskmedewerker ICT, 38 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-07-07 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 15-08-2017
Einddatum 01-08-2018
Optie tot verlenging Ja, in overleg


Uren per week
38 (werktijden variabel tussen 07:00 en 17:00)


Opdracht omschrijving
De Politieacademie werft en selecteert mensen voor een baan bij de politie en verzorgt het initiële en post-initiële politieonderwijs. Ook verricht de Politieacademie toegepast onderzoek.  
De ICT-Servicedesk is Single Point of Contact voor de medewerkers en studenten van de Politieacademie inzake de IV-dienstverlening. De ICT-Servicedesk biedt telefonisch advies en handelt storingen, vragen en verzoeken zoveel mogelijk direct af. Indien noodzakelijk worden 2e-lijns supportgroepen aangestuurd. De ICT-Servicedesk werkt via het click-call-face principe. De openingstijden van de Servicedesk zijn van maandag tot en met vrijdag van 07:00 – 17:00 uur. 
Flexibel inzetbaar volgens roostering van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 17:00 uur.
Het is van belang dat de medewerker op tijd komt i.v.m. openingstijden van de Servicdesk en een maximale reijstijd heeft van 1 uur. 


Doelstelling
Het tijdig afhandelen van storingen, verzoeken, vragen of bestellingen conform afspraken gemaakt in de dienstencatalogus.
Verantwoordelijkheden
Zich gedragen als een flexibele, initiatiefrijke servicedeskmedewerker die goed in teamverband kan werken en binnen de gewenste deadlines zorgt dat de dienstverlening op gewenst niveau blijft.


Vakmatige taken
Het zelfstandig afhandelen van storingsmeldingen, verzoeken en gebruikersvragen.
Het verrichten van werkzaamheden waardoor storingen direct worden opgelost.
Het inzetten van de juiste IT-specialisten bij complexere problemen om de dienstverlening weer op orde te krijgen.
Het bewaken van de voortgang van meldingen, verzoeken, vragen en bestellingen en de terugkoppeling naar de gebruiker.
Kennisoverdracht naar nieuwe collega’s
Het uitgeven van mobiele ICT-middelen zoals smartphones, tablet en laptops en het beantwoorden van gebruikersvragen
Het meedenken over verbeteringen om tot een voortdurende kwaliteitsverbetering van de diensten te komen.
Het participeren als aanspreekpunt van de servicedesk richting andere domeinen


Leidinggevende taken
N.v.t.


Contacten
Interne contacten (medewerkers, studenten, collega’s van de servicedesk, technisch beheer  applicatiebeheer en functioneel beheer, collega’s domein generiek).
Externe contacten met diverse leveranciers.


Inzet in de lijn of project
Inzet in lijn.
 

Opleiding
Afgeronde ICT-opleiding op mbo 4-niveau
Certificering Itil foundation v3
Werkervaring
Heeft ervaring in een IT-supportomgeving/1e lijnshelpdesk
Heeft ervaring met Active Directory en Windows 10
Heeft inzicht in ICT-diensten, infrastructuur en applicaties
Heeft ervaring met het gebruik van Topdesk


Competenties
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Leergierig
Sterk analytisch vermogen
Klantgericht
Flexibel
Initiatiefrijk
Teamplayer

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-08-2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 01-08-2018 voor 38 uur per week.
 
Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd.
 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Fase 1: Schriftelijke beoordeling
Prijs (eisen)
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Minimaal een half jaar ervaring als 1e lijnshelpdesk medewerker. 
Alleen stage is niet voldoende. Dit is een eis en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie zal tot uitsluiting leiden.
 
Afgeronde ICT-opleiding op mbo 4-niveau. Geef dit duidelijk aan in het CV. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Gunningscriteria (wensen)
30 %
Heeft kennis van en werkervaring met ITIL of incidentmanagement processen.
Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit bovenstaande ervaring blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5. Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
40 %
Heeft werkervaring met het gebruik van Topdesk of een andere helpdesk tool. 
De scoreverdeling is als volgt: 
 
Ander incident registratietool 2/5
Topdesk 5/5 
 
Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
10 %
Maximale reisafstand van de Politie Academy Apeldoorn is max 1 uur.
20 %
Certificering ITIL foundation v3. Geef dit duidelijk in het CV aan. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
 
 
 
Planning
Start publicatie  26-06-2017 00:00 
Einddatum vragen 29-06-2017 09:00 
Beantwoording vragen 29-06-2017 23:59 
Sluiting publicatie 07-07-2017 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 10-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 17-07-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht