Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
017659
 
Opdracht
Senior VIC medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-07-09 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 17-07-2017
Einddatum 31-10-2017
Uren per week 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er eve ntueel verlengd worden?Verlengingsperiode
2 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
 
 
Opdracht omschrijving
Voor het tijdelijk versterken van haar VIC- (Verbijzonderde Interne Controle) en controlfunctie is gemeente is op zoek naar een of meerdere perso(o)n(en) die de volgende functies kan/kunnen vervullen voor de periode van zo’n 3 á 4 maanden.
Senior VIC-medewerker gemeentebreed. De senior VIC-medewerker draait mee in het gemeentebrede VIC-team, aangestuurd door de intern accountant van de gemeente, en voert werkzaamheden uit op basis van het gemeentebrede VIC-plan 2017. De intern accountant werkt onder verantwoordelijkheid van de concerncontroller.
Senior (V)IC-medewerker/auditor voor de dienst Sociaal Domein en/of dienst Stadsontwikkeling en –beheer. In deze functie neemt de kandidaat bepaalde werkzaamheden over van de interne controlemedewerkers, deels maar niet geheel- op basis van het (V)IC-plan van de diensten, in overleg en onder aansturing van de intern accountant en de business controller van de dienst.


Kandidaat omschrijving
Afgeronde Hbo-opleiding in Bedrijfseconomie, Accountancy of vergelijkbaar;
Meer dan 3 jaar ervaring bij gemeenten met financiën en externe controle (accountancy) en/of interne controle op het gebied van rechtmatigheid;
Beschikbaar voor zo'n 200-300 uren in de periode 17 juli t/m 20 oktober 2017 en zo'n 30-60 uren in de periode januari-februari 2018 (zie CV-eisen).


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
 
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Afgeronde Hbo-opleiding in Bedrijfseconomie, Accountancy of vergelijkbaar
 
Meer dan 3 jaar ervaring bij gemeenten met financiën en externe controle (accountancy) en/of interne controle op het gebied van rechtmatigheid
 
Beschikbaar voor zo'n 200 tot 300 uren in de periode 17 juli t/m 20 oktober 2017. Totaal aantal beschikbare uren in genoemde periode en evt. al bekende vakantieweken graag specifiek aangeven. 
 
Om de uitgevoerde werkzaamheden voor het hele jaar af te ronden (in aanvulling op de uitgevoerde interimwerkzaamheden) is het een pré als de kandidaat flexibel in staat is in het voorjaar van 2018 (eind januari, begin februari) nog zo'n 30-60 uren aanvullend beschikbaar te maken. Graag aangeven of dit naar nu bekend mogelijk is.



Inhoudelijke CV wensen
30 % Meer dan 6 jaar (waaronder in recente jaren) ervaring bij gemeenten met financiën en externe en/of interne controle
20 % Ervaring met aansturing en coördinatie van enkele medewerkers of een klein team
20 % Afgeronde WO-opleiding in Bedrijfseconomie, Accountancy of vergelijkbaar en/of afgeronde postdoctorale opleiding Accountancy
20 % Kandidaat kan flexibel schakelen tussen verschillende niveaus van de organisatie
en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als
schriftelijk
10 % Ingeschreven als Registeraccountant (RA)
 
 
Planning
Start publicatie  27-06-2017 00:00 
Einddatum vragen 29-06-2017 23:59 
Beantwoording vragen 30-06-2017 23:59 
Sluiting publicatie 09-07-2017 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 10-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 14-07-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht