Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1295
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
tot en met 31 december 2017
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
4 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
10-07-2017 09:00
|
Opdracht
Je voert intake gesprekken met inwoners die een beroep doen op de bijstand;
Je adviseert en informeert de inwoner over het te volgen re-integratie traject richting de arbeidsmarkt;
Je adviseert en informeert de inwoner over de wet- en regelgeving op het gebied van sociale zekerheid;
Je legt klantgegevens vast in een klantvolgsysteem;
Je behandelt en beoordeeld aanvragen in het kader van de Participatiewet en IOAW;
Je stelt rapportages en beschikkingen op;
Je draagt zorg voor het verwerken en registreren van gegevens van inwoners met een hulpvraag;
Je geeft voorlichting aan en adviseert inwoners met een hulpvraag;
Je past maatwerk toe als de situatie van de inwoner daar om vraagt;
Je bemiddelt en verwijst eventueel door naar andere hulpverlenende organisaties en instellingen;
Vereisten / knock-outcriteria
1. 36 uur per week beschikbaar, maandag tot en met vrijdag
2. Uurtarief maximaal € 58,00
3. In de afgelopen 2 jaar minimaal 1 jaar ervaring met Suite4WIZ
4. In de afgelopen 12 maanden gewerkt als inkomensconsulent
Gunningscriteria (weging)
5. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (40%)
6. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving en voorliggende voorzieningen (10%)
7. Minimaal 18 maanden ervaring als inkomensconsulent (50%)
Competenties
Verantwoordelijkheid
Analytisch vermogen
Oordeelsvorming
Klantgerichtheid
Kwaliteitsgerichtheid
Fraude alertheid
Nauwkeurigheid
|