Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001114
 
Opdracht
Coördinerend projectleider inrichting privacy desks
 
Sluitingsdatum
2017-07-17 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum 01-10-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging Ja, in overleg.
Uren per week 16
 
 
Opdracht omschrijving
De coördinerend projectleider ondersteunt de eenheden bij de inrichting van de privacydesks per eenheid. Vanuit deze desks zullen vragen beantwoordt worden en informatie verstrekt worden over de eisen van de wet politiegegevens (Wpg). Dit kunnen zowel vragen zijn vanuit de burgers als vanuit de interne organisatie. Het betreffen in totaal circa 7-9 privacy desks door het hele land.
Wat wordt van de PL verwacht:
Ondersteuning, advisering en bijstelling ten aanzien van de diverse processen en procedures zijn dagdagelijkse taken. Tevens zijn het opstellen van voortgangsraportages, benoemen van knelpunten en een oplossingsrichting bespreken met de opdrachtgever een kerntaak.
De verwachting is dat de kandidaat 1 middag in Odijk, 1 middag in Den Haag en de overige dagen op verschillende locatie in het land werkzaam is. Deze opdracht vereist veel afstemming met andere locaties in het land. Het betreft een opdracht van 12 maanden. 
 
 
Doelstelling
Realisatieten aanzien van:
Ingerichte en bemensde privacy desks;
Veelvoorkomende werkprocessen landelijk beschreven en vastgesteld;
Ondersteunend ICT systeem, Documentum, is ingericht en werkend;
Implementatie tav het werken conform nieuwe landelijke processen en ondersteunend ICT programma (training);
Vaststellen en opleveren van management- en sturingsinformatie;
De privacy desk zowel intern als extern op de kaart zetten waarbij uniformiteit voorop moet staan.
 
 
Verantwoordelijkheden
De projectleider zorgt voor maximale uniformiteit met betrekking tot inrichting van de privacy desks conform de overeengekomen uitgangspunten zoals bekrachtigd door de hoofden staf.
Vakmatige taken
Opstellen van documentatie in het kader van procedure organisatieverandering;
Opstellen (nieuwe) functieprofielen;
Organiseren van afstemmingsoverleggen;
Organiseren voorlichtingsbijeenkomsten;
Organiseren en houden van trainingen om nieuwe werkwijzes in te bedden;
Begeleiding bij het opslaan van convenantafspraken in Sharepoint (dit zijn afspraken tussen de politie en externe partijen waarmee wordt samengewerkt zoals de jeugdhulpverlening).


Leidinggevende taken
Geen
 

Contacten
Hoofden bestuursondersteuning
Dienst HRM van het PDC
Privacyfunctionarissen
Projectteam Documentum
Functioneel beheer Agora
Verbeterprogramma Wpg en IB
Gegevensautoriteit;
Medewerkers Rechten van betrokkene;
Medewerkers convenantenbeheer
 
 
Inzet in de lijn of project
Inzet in het project.



Opleiding
Een afgeronde erkende HBO-opleiding in de richting van HRM of bedrijfskunde;
Een door CEDEO erkende cursus op het gebied van coachen of opleiden.



Werkervaring
Aantoonbare werkervaring als projectleider binnen organisatieveranderingen in een grote overheidsorganisatie;
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van functieprofielen;
Aantoonbare werkervaring met het inrichten van werkprocessen die ondersteund worden door het ICT-systeem Documentum;
Aantoonbare algemene werkervaring met Sharepoint (zodat de juiste vragen gesteld kunnen worden aan de Sharepoint-experts);
Kennis van de Wet politie gegevens (Wpg).
Competenties
Resultaatgerichtheid
Organisatievermogen
Overtuigen
Samenwerken
 
 
 
Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Minimaal een afgeronde erkende 4-jarige HBO-opleiding in de richting van HRM of bedrijfskunde. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
In de afgelopen 3 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider van organisatieveranderingen in een grote overheidsorganisatie bestaande uit 5000 medewerkers of meer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
 
In de afgelopen 3 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van functieprofielen. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.


Gunningscriteria (wensen)
20 % Een door CEDEO erkende en afgeronde cursus op het gebied van coachen of opleiden. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.  De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
30 % Aantoonbare werkervaring met het inrichten van werkprocessen die ondersteund worden door het ICT-systeem Documentum. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
30 % Aantoonbare werkervaring met Sharepoint (waardoor de kandidaat in staat is om de juiste vragen te stellen aan de Sharepoint-experts). Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
20 % Aantoonbare kennis van de Wet politie gegevens (Wpg). Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
 
 
Planning
Start publicatie  07-07-2017 00:00 
Einddatum vragen 12-07-2017 12:00 
Beantwoording vragen 12-07-2017 23:59 
Sluiting publicatie 17-07-2017 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 17-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 25-09-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht