Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1299
|
Aanvang
|
1 augustus 2017
|
Duur
|
tot 1 februari 2018
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 6 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
20
|
Verloopt op
|
17-07-2017 09:00
|
Het afronden van een businesscase over de fusie van het streekarchief met ihb:
Een objectief beeld vormen van de benodigde formatie en financien van de gefuseerde organisatie;
Inzichtelijk maken wat nodig is om digitalisering van de dienstverlening op korte termijn goed op peil te brengen met het oog op één bezoeklokatie;
Een helder advies over de wenselijke juridische vormgeving;
Een goede bewaking van proces, planning en communicatie;
Het begeleiden van de bestuurlijke besluitvorming;
Het maken van een implementatieplan. Hierbij projectmatig te werk gaan, met medeneming van de projectgroep
Fase 2, implementatie van de fusie (indien positief bestuurlijk besluit), vanaf februari 2018
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare kennis van de bedrijfsvoering en werkzaamheden van een archief, blijkend uit relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar
2. In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 project uitgevoerd als projectleider bij het vormgeven van een fusie
Gunningscriteria te beoordelen (weging, totaal 100 punten)
3. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (25 punten)
4. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider (20 punten)
5. Aantoonbare kennis van de bedrijfsvoering en werkzaamheden van een overheidsarchief, blijkend uit relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar (40 punten)
6. In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 project uitgevoerd als projectleider bij het implementeren van een fusie (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Politieke en organisatie sensitiviteit
Kunnen samenwerken
Resultaatgerichtheid
Kritisch en stevig
Onder tijdsdruk kunnen werken
|