Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
17-7-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Plaats in de organisatie
Functionaris ressorteert onder de:
Manager Zorg
Locatiemanager
Teamleider
Missie Divisie Perioperatieve Zorg en Spoedeisende Hulp
Het organiseren van de totale perioperatieve zorgketen op zodanige wijze dat er sprake is van kwalitatief hoogwaardige, doelmatige én toetsbare zorg.
Vanuit de kennis en vaardigheden van het specialisme anesthesiologie toetsbaar hoogwaardige zorg leveren aan: patiënten die diagnostische en therapeutische ingrepen moeten ondergaan, waarvoor sedatie, anesthesie en pijnbestrijding noodzakelijk is patiënten bij wie de vitale functies zijn bedreigd patiënten met chronische pijn.
Vernieuwing: DPAP beschouwt haar missie pas dan als geslaagd wanneer de in het UMC ontwikkelde werkwijzen of therapieën elders (nationaal of internationaal) navolging vinden. De zorg aan patiënten op de gekozen geselecteerde terreinen dient goed getoetst te worden volgens de criteria van evidence-based medicine.
Doel van de afdeling
Het leveren van een kwalitatief hoog niveau van patiëntenzorg dóór het bewerkstelligen van een goed samenwerking met alle bij de afdeling betrokken disciplines
Doel van de functie
De operatieassistent is verantwoordelijk voorde uitvoering van haar/zijn deel van de patiëntenzorg en vaktechnische zorg waarbij kwaliteit' veiligheid en steriliteit gewaarborgd worden.
Resultaatgebied 1:
Vaktechnische zorg/ Patiëntenzorg
Resultaatgebied 2
Patiënten begeleiding
Resultaatgebied 3
Innovatie
Functie-eisen
Opleiding:
Diploma operatieassistent(e) NZF.
Ervaring
Vaardigheden
Goed kunnen werken in teamverband Handelend kunnen optreden in acute situaties;
Kunnen omgaan met emotioneel moeilijke situaties Zelfstandig beslissingen kunnen nemen bij afwezigheid van de leiding;
Goede communicatieve vaardigheden Problemen kunnen analyseren en oplossen
Kan kennis overdragen.
Gedragscriteria
Het functioneren van de operatieassistent(e) wordt beoordeeld op de volgende criteria:
Klantvriendelijkheid
Dienstverlenende attitude
Sensitiviteit
Flexibiliteit
Initiatief
Nauwkeurigheid
Stressbestendigheid
Inzet
Improvisatievermogen
Teamspeler
|