Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1301
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
4 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
32 tot 36
|
Verloopt op
|
14-07-2017 09:00
|
Opdracht
Begeleidt en motiveert klanten in hun traject gericht op arbeidsmarkttoeleiding of sociale activering
Inventariseert, analyseert, en stelt een op maat gesneden trajectplan op ter begeleiding van de klant
Initieert, faciliteert, begeleidt en bewaakt de activiteiten die voortkomen uit het trajectplan en stelt indien nodig het traject bij.
Legt de resultaten van de inspanningen in Suite4WIZ vast. Bewaakt de kwaliteit van het aanbod van de reïntegratiebedrijven en/of onderwijsinstellingen, rapporteert hierover aan de teammanager.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 32 uur per week beschikbaar
2. Uurtarief maximaal € 55,00
3. Aantoonbare ervaring met Suite4WIZ in de laatste drie jaar
Gunningscriteria (weging)
4. Beschikken over minimaal HBO-niveau werk- en denkniveau (35 punten)
5. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving, subsidieregelingen en voorzieningen en in staat om deze op een adequate wijze toe te passen, blijkend uit relevante opleidingen / werkervaring (15 punten)
6. Minimaal 3 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als klantmanager met als accent arbeidsmarkttoeleiding (50 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Initiatief
Coachen
Sensitiviteit
Geeft grenzen aan
Resultaatgerichtheid
Fraude alertheid
Analytisch vermogen
|