Beschrijving
Startdatum 25-09-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging Ja, in overleg
Uren per week 36
Opdracht omschrijving
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector Huisvesting is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de projecten worden uitgevoerd.
Het Team Technisch Beheer heeft als doel het technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie.
De kerntaken van het team zijn:
Het beheren van de onderhoudsstandaard, het gestandaardiseerde onderhoudniveau waarop we de objecten willen behouden.
Werkvoorbereiding om tot onderhoud van de objecten te komen.
Uitbesteding van onderhoudscontracten Dagelijks- en Planmatig onderhoud van de objecten. (i.s.m. afdeling Inkoop)
Opstellen meerjaren onderhoudsplanning en begroting voor onderhoud aan de objecten
Adviseren over onderhoud en reparatie van de objecten, complexe technische klachten en kleine functionele aanpassingen in de objecten.
Formuleren en handhaven onderhoudsbeleid. Onze filosofie hoe we met de objecten wensen om te gaan. En de vertaling van de gewenste vastgoedwaarde van de objecten.
Opdrachtgever op uitvoering onderhoud aan de objecten.
Opdrachtgever op onderhoudsinspecties / uitvoering periodieke conditiemeting aan de bouwkundige en installatie elementen in de objecten
Controle op geleverde kwaliteit en prestaties
Energiebeheer coördineren / duurzaamheid
Functie:
Je geeft samen met de coördinator Technisch Beheer, van verzorgingsgebied Zuid, sturing aan het zo optimaal mogelijk laten uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden. Het onderhoud jaarplan wordt opgesteld door je collega Technisch adviseurs. Je zorgt dat de uitvoerende facilitaire teams, decentraal opgesteld binnen Regionale Facilitaire Services (RFS) de werkzaamheden binnen plan en budget uitvoeren.
Inhoudelijke toezichtwerkzaamheden voor preventief onderhoud als onderdeel van Dagelijks Onderhoud-contractenwaarvan de uitvoering ligt binnen de RFS-teams van het verzorgingsgebied.
De werkzaamheden worden uitgevoerd voor verzorgingsgebied zuid. Dit strekt zich uit van Rotterdam/Dordrecht tot Zeeland, Noord Brabant en Limburg.
De standplaats is Rotterdam. Het betreft een mobiele functie, je bent twee dagen per week op de standplaats. Voor het overige zullen werkbezoeken worden gebracht in de vier eenheden binnen het verzorgingsgebied.
Deze opdracht heeft een opdrachtsduur van12 maanden.
Doelstelling
Organiseren, adviseren en realisatie van het jaarplan onderhoud dat voortkomt uit het MJOP en eerste aanspreekpunt voor onderhoudswerkzaamheden van team Technisch Beheer in het verzorgingsgebied zuid.
Het jaarplan OH wordt door Technisch adviseurs binnen het team Technisch Beheer opgesteld.
De onderhoudswerkzaamheden worden door lokale Facilitaire teams uitgevoerd cq. uitgezet naar de gecontracteerde onderhoudspartijen.
Verantwoordelijkheden
Opdrachtgever op uitvoering planmatig onderhoud aan alle facilitaire objecten.
Je zorgt dat de uitvoerende facilitaire teams, decentraal opgesteld binnen Regionale Facilitaire Services (RFS) de werkzaamheden binnen plan en budget uitvoeren.
Mutaties is het vastgestelde onderhoud jaarplan beoordelen en accoderen.
Aansturing externe projectleiders of extern technisch advies voor realisatie van planmatig onderhoud.
Vakmatige taken
Het jaarplan OH bewerken/veredelen en het jaarplan op hoofdcategorien uiteenrafelen in 'elementmandjes'. De uitvoering van het onderhoud wordt voor gelijksoortige gebouwonderdelen, op het niveau van verzorgingsgebied zuid, samengevoegd en gezamenlijk aanbesteed
Het maken of laten maken van werkomschrijvingen
Advies en sturing m.b.t. het uitvragen en beoordelen van offertes Planmatig onderhoud waaronder mini-competities
Voorbereiden van uitvoerings- en adviesopdrachten
Organiseren van opleveringen
Organiseren van voortgangsrapportages Planmatig Onderhoud
Advies en sturing op het bijhouden van de betreffende pandboeken / technisch beheer-deel (DMS) / elementbibliotheek.
Het pandgegevens worden primair door de RFS teams ontvangen en verwerkt. Betreft rol van toezichthouder.
Leidinggevende taken
Geen leidinggevende taken
Contacten
Samenwerking met andere projectleiders onderhoud, team technisch beheer, de lokale facilitaire organisatie, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
Inzet in de lijn of project
Het betreft een lijnfunctie.
Opleiding
Minimaal een erkende en afgeronde HBO opleiding in technische of facilitaire richting.
Werkervaring
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische onderhoudswerkzaamheden.
Minimaal 3 jaar aantoonbaar gewerkt met meerjarenonderhoudsplanningen en systemen.
Aantoonbare werkervaring met het adviseren op het gebied van huisvesting en vastgoed.
Aantoonbaar werkervaring met het wettelijk beheer van gebouwen.
Competenties
Initiatief
Klantgerichtheid
Leervermogen
Overtuigingskracht
Probleemanalyse
Samenwerken
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 09 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31 12 2017 voor 36 uur per week.
Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Fase 1: Schriftelijke beoordeling
Prijs (eisen)
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische
onderhoudswerkzaamheden. Dit is een eis en en moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie zal tot uitsluiting leiden.
Minimaal een erkende en afgeronde HBO opleiding in technische of facilitaire richting. Dit is een eis en moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Gunningscriteria (wensen)
40 % Minimaal 3 jaar aantoonbaar gewerkt met meerjarenonderhoudsplanningen en systemen. Dit is een wens en moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
30 % Aantoonbare werkervaring met het adviseren over onderhoud en reparatie van facilitaire objecten. Dit is een wens en moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
30 % Aantoonbaar werkervaring met het wettelijk beheer van gebouwen. Dit is een wens en moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
Planning
Start publicatie 12-07-2017 00:00
Einddatum vragen 19-07-2017 23:59
Beantwoording vragen 19-07-2017 23:59
Sluiting publicatie 24-07-2017 10:00
Beoordeling offertes (vanaf) 20-07-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 25-09-2017 23:59
|