Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Wabo Casemanager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-08-03 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Van 1-9-2017 t/m 1-4-2018   |   Optie verlenging: 3 x 3 maanden  
maximaal €75   |   Vergunning & Handhaving   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 

 
 
Planning
Start publicatie 02-08-2017 00:00 
Vragen stellen tot 08-08-2017 08:00 
Beantwoording vragen 08-08-2017 16:00 
Offerte indienen tot 16-08-2017 08:00 
Start beoordeling 16-08-2017 08:00 
Verwachte gunning 25-08-2017 00:00 


 
Opdrachtomschrijving
• Je bent verantwoordelijk voor de behandeling van reguliere en complexe (meervoudige) aanvragen omgevingsvergunning bouw. Je zorgt voor afstemming met gerelateerde vergunningaanvragen in andere taakvelden.
• Je bent verantwoordelijk voor het inschakelen van de benodigde interne en externe adviseurs.
• Je toetst aan wet- en regelgeving en zorgt dat vergunningprocedures tijdig worden doorlopen.
• Je adviseert in- en externe partijen over de achterliggende wet- en regelgeving.
• je toetst aan het bestemmingsplan en aan de welstandsnota.
 

Aantal kandidaten
De opdracht zou eventueel aan twee kandidaten gegund kunnen worden, mits er twee geschikte kandidaten tussen zitten. De gemeente is niet op zoek naar twee parttimers voor deze opdracht.


Kandidaatomschrijving
Je hebt:
• Kennis van bestuursrecht en de Wabo op HBO-niveau.
• Je beschikt over een bouwkundige opleiding (toetsing aan het Bouwbesluit is niet vereist).
• Ten minste 2 jaar werkervaring als casemanager Wabo bij gemeenten.
• Sociale vaardigheid voor het adviseren van in- en externe partijen.
• Een pro-actieve houding.
• Gevoel voor bestuurlijk en politieke verhoudingen.
 
Bovenstaande competenties worden door de gemeente beoordeeld in de motivatiebrief en/of het sollicitatiegesprek.
 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van WABO Casemanager wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van WABO casemanager is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
 Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.



Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor de gespreksronde in week 34 (21 t/m 25 augustus) 2017. Wij verzoeken de kandidaten hiermee rekening te houden. 
 
Wanneer u op vrijdag 25 augustus 2017 nog geen uitnodiging heeft ontvangen via de Inhuurdesk, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
 

Eisen
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van WABO Casemanager wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van WABO casemanager is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient. 


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding. 


Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als casemanager Wabo binnen een gemeente. 
Referentie vereist 


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatie (max. 1A4)


aanleveren na gunning 
VOG


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  25 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding Bouwkunde en/of ABW1 en/of ABW2. 
Weging: 14 %


Systeemkennis
Op cv aantoonbaar werkervaring met de Centric-applicatie BWT4all. 
Weging: 11 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving en tevens beoordeeld op de presentatie en persoonlijkheid.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht