Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Financieel Medewerker
 
Sluitingsdatum
2017-08-16 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Van 1-9-2017 t/m 31-12-2017   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden
maximaal €65   |   Financieel & Economisch   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 
 
Planning
Start publicatie 02-08-2017 00:00 
Vragen stellen tot 07-08-2017 08:00 
Beantwoording vragen 07-08-2017 16:00 
Offerte indienen tot 16-08-2017 08:00 
Start beoordeling 16-08-2017 08:00 
Verwachte gunning 25-08-2017 00:00 
 

 

Functieomschrijving:

Je verricht administratieve handelingen op de bovengenoemde gebieden met behulp van verschillende systemen. Je bent een vraagbaak voor collega's als er onduidelijkheden zijn. Je verricht controles op juistheid en volledigheid van input en output. Je zorgt samen met je collega's voor een verdere ontwikkeling van het stafbureau, door processen en werkinstructies te verbeteren en te beschrijven, door rapportages over deze processen te ontwikkelen en door nieuwe activiteiten voor het stafbureau in te richten. 
 
 
Kandidaatomschrijving
Als financieel medewerker:
- Heb je minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur met een financiele inslag;
- Heb je minimaal 3 jaar werkervaring als financieel medewerker;
- Heb je werkervaring met administratieve processen;
- Ben je cijfermatig;
- Heb je een positieve werkinstelling.
 
Persoonskenmerken: 
Energiek
Pro actief
Zelfstandig
Standvastig
Teamspeler
Service gericht
Daadkrachtig
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Financieel medewerker wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Financieel medewerker is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
 
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor de gespreksronde. De gesprekken vinden plaats op woensdag 23 augustus. Wij verzoeken de kandidaten hier nadrukkelijk rekening mee te houden.
 
Wanneer u op dinsdag 22 augustus aan het einde van de middag geen uitnodiging heeft ontvangen voor de gespreksronde, dan behoort u niet tot de selectie voor de gespreksronde.
 
 

Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding. 


Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als financieel medewerker. 
Referentie vereist 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP 
De functie financieel medewerker wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Financieel medewerker is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient. 


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief (max1-A4)


aanleveren na gunning 
VOG


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving
Weging: 25 %

Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding MER en/of CE, en/of BE afgerond in de afgelopen 7 jaar.
Weging: 15 %


Werkervaring
Op cv aantoonbaar werkervaring met inkoop en facturatie opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 15 %


Werkervaring inrichten en verbeteren processen
Op cv aantoonbaar werkervaring met het inrichten en/of verbeteren van administratieve processen opgedaan in de afgelopen 5 jaar. 
Weging: 10 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht- en kandidaatomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging: 25 %

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht