Beschrijving
Startdatum
27-11-2017
Einddatum
31-12-2017
Optie tot verlenging
Ja, maximaal 12 maanden (2 x 6 maanden)
Uren per week
24
Opdracht omschrijving
De Politie heeft in 2016 een huisvestingsconcept uitgewerkt voor de nieuwbouw en renovatie van robuuste basisteams, district en eenheidskantoren. De besluitvorming over deze concepten is ondertussen afgerond. Voor de implementatie van deze concepten wordt een programma gestart. Dit programma bestaat uit de volgende deelprogramma’s:
Doorontwikkeling van het huisvestingsconcept (onder meer voor panden die niet ingrijpend worden gerenoveerd);
De uitwerking en toepassing van de concepten in huisvestingsprojecten;
De implementatie van de concepten bij de gebruikers in de eenheden.
Het programma wordt voorjaar 2017 gestart en gaat een aantal jaren duren. Ondertussen gaat de sector huisvesting, afdeling ruimtemanagement, team Advies en Innovatie door met de doorontwikkeling van het huisvestingstingsconcept en de toepassing op projecten. Hiervoor hebben we extra ondersteuning nodig.
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 31-12-2017 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 26-05-2018 met een optie op verlenging van 2 keer voor de duur van 6 maanden.
Doelstelling
Het team Advies en Innovatie (A&I), waar de Creatieve Ontwikkelaar Huisvestingconcepten onderdeel vanuit maakt, is verantwoordelijk voor het flexibiliseren, standaardiseren en moderniseren van de bouwstenen van het politie vastgoed en adviseren van stakeholders.
Verantwoordelijkheden
Als Creatieve Ontwikkelaar Huisvestingconcepten ben je verantwoordelijk voor:
Het vertalen van ontwikkelingen buiten de politie naar creatieve werkplek/kantoorconcepten voor politievastgoed;
Het bedenken en vertalen van innovatieve concepten / indelingen en heeft hierbij oog voor schoonheid, vormgeving en creativiteit;
Het uitwerken en actueel houden van inrichtingsconcepten op basis van de bouwstenen voor diverse werkplekconcepten;
Het toepassen van creatieve oplossingen in projecten.
Vakmatige taken
Bovengenoemde verantwoordelijkheden zijn vakmatige taken.
Leidinggevende taken
Niet van toepassing.
Contacten
Belangrijkste stakeholders zijn:
Overige onderdelen van facilitair management waaronder Projectmanagement, Technisch Beheer en Inkoop;
Communicatie;
Architecten;
Operatie (de gebruikers zelf).
Inzet in de lijn of project
Het betreft tijdelijke extra capaciteit vanuit Ruimte Management t.b.v. ontwikkeling instrumenten en koppeling aan projecten.
Opleiding
Minimaal een afgeronde geaccrediteerde HBO opleiding in de richting van Bouwkunde of Architectuur.
Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager / adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen;
Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied;
Passie voor architectuur en techniek;
Beheersing van de volgende programma’s: AutoCad, SketchUp, AdobeCS; Revit is een pré.
Competenties
Onze nieuwe collega is leergierig, initiatiefrijk, legt gemakkelijk contact en beschikt over relativeringsvermogen en pragmatisme. Plezier in het ontwikkelen en toepassen van innovatieve oplossingen, een sterk analytisch vermogen en goede communicatieve vaardigheden zijn onontbeerlijk. We zoeken iemand die graag en gemakkelijk samenwerkt, maar ook uitstekend zelfstandig kan opereren.
Kortom, wij zoeken een creatieve, betrouwbare, resultaatgerichte teamspeler met gedrevenheid en overtuigingskracht. Organisatiesensitiviteit en een goed gevoel voor sociale verhoudingen zijn essentieel, evenals een gezond gevoel voor humor.
Prijs (eisen)
Minimaal: € 80,00
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
Eis 1: Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
Eis 2: Minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager / adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen;
Benoem deze eis en het subnummer van deze eis expliciet op het CV. Benoem daarnaast de werkzaamheden, de naam van de opdrachtgever(s.), de perioden [mm-jjjj] en geef een toelichting op het CV van uw werkervaring als projectmanager / adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen.
Bij het niet benoemen van het aantal jaren werkervaring, de werkzaamheden en bij welke opdrachtgever deze kennis is opgedaan, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
EIS 3: De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Creativiteit: Bekijkt vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken. Komt tot originele, oorspronkelijke en vernieuwende ideeën of oplossingen voor problemen die met de functie verband houden.
- Sociale vaardigheid: Beweegt zich tactvol en gemakkelijk in contacten met anderen. Is in staat met zijn optreden emoties en de sociale interactie te beïnvloeden.
- Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
- Resultaatgerichtheid: Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar op resultaten.
- Organisatie sensitiviteit: Speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering voor het gunnen van opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
Eis 4: Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bouwkunde of Architectuur.
Deze afgeronde en erkende opleiding moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer diploma is behaald. Bij het niet benoemen of diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig indienen zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Gunningscriteria (wensen)
40 %
WENS 1: Aantoonbare kennis van en ervaring met de volgende programma’s: AutoCad, SketchUp, AdobeCS; Revit.
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Noem het(sub) nummer van de wens en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de wens voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
Bij het niet duidelijk benoemen zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
30 %
WENS 2: Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Bovenstaande moet middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding opnieuw beoordeeld worden.
30 %
WENS 3: Passie voor architectuur en techniek.
Planning
Start publicatie
23-08-2017 00:00
Einddatum vragen
25-08-2017 17:00
Beantwoording vragen
28-08-2017 23:59
Sluiting publicatie
04-09-2017 17:00
Beoordeling offertes (vanaf)
05-09-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling
20-11-2017 23:59
|