Beschrijving
28-09-2017
13-10-2017
Eventueel
24
Opdracht omschrijving
Wij zoeken een iemand die samen met de medewerker Interne Controle het complete dossier van interim controle tot jaarrekeningcontrole op zich kan nemen. Van regie naar voorbereiding en van uitvoering naar afronding. Iemand die hands-on aan de slag kan gaan met het opleveren van de bevindingen, stukken, documenten, bewijslast, verslaglegging etc die op basis van vragen vanuit de interim en jaarrekeningcontrole opgeleverd dienen te worden. Daarbij in acht nemend dat op te leveren documenten e.d. geborgd zijn in het proces van de Gemeente. Bij dit laatste punt betrekt hij proactief de medewerkers. Tevens dient hij als coach van de medewerker Interne Controle.
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 23 oktober 2-17 tot en met 31 maart 2018 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Analytisch.
Bruggenbouwer (tussen accountant, IC en budgetbeheerder.
Communicatief vaardig.
28-09-2017 00:00
08-10-2017 23:00
09-10-2017 23:59
15-10-2017 23:00
16-10-2017 00:00
27-10-2017 23:59
|