Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-10-2017 |
Einddatum |
30-9-2018 |
Optie tot verlenging |
ja, maximaal 5x1 jaar, vanaf initiele inhuurdatum |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opdracht-eisen
Werk- en denkniveau
· WO Kennis en ervaring
· Je hebt een afgeronde opleiding of certificaten in financiële richting.
· Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring als financieel adviseur in het vakgebied projectbeheersing.
· Je hebt kennis van de volledige reikwijdte van projectbeheersing en ervaring met één of meerdere subdisciplines (kwaliteit, planning, informatie, capaciteit, scope/wijzigingen)
· Je hebt bij voorkeur ervaring bij een grote opdrachtgever (zoals RWS, ProRail, Havenbedrijf, Schiphol, Provincie of grote gemeente)
· Je hebt gedetailleerde kennis van SAP (financiele module|), je kunt dossiers en zaken aanmaken, (raam)-ATBS aanleggen, de projectstructuur in de projectbuilder aanpassen en ZPS-rapportages lezen en vertalen
· Je hebt uitstekende vaardigheden in MS Excel
· Je hebt kennis van de financiele structuur en processen van Rijkswaterstaat of een andere grote partij zoals hierboven benoemd
· Een relevant (financieel-administratief) netwerk binnen Rijkswaterstaat is een pre · Je hebt basiskennis van SCB Meest essentiële competenties
· Je bent RADIO-V: resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
· Analyseren
· Plannen en organiseren
· Samenwerken
· Initiatief
· Voortgangscontrole
· Zorgvuldigheid en accuratesse Voor deze functie geldt het functieprofiel van functiegroep Medewerker Advisering (functiefamilie Advisering) uit het Functiegebouw Rijk.
Project-specifieke informatie Algemene informatie
Het betreft een tijdelijke inhuur-rol binnen het team van Project Onderhoud Vaste Markeringen Vaarwegen (OVMV) onderdeel van RWS Verkeer en Watermanagement. Uitvalsbasis projectteam: Rotterdam.
Taken en werkzaamheden
Financieel management/beheersing
- Beheren van de projectbegroting (budget, prognose, meerjarig)
- Continue beheersing en controle op voortgang betalingen, uitputting prognose, etc.
- Organiseren van challenge-gesprekken met IPM-leden
- Samenwerking met kostendeskundigheid organiseren en bewaken (intern RWS en externe uitbestedingen aan de markt)
- Samenwerking met inkoopadviseurs - Leveren van financiele rapportages
- Verantwoordelijk voor projectstructuur in SAP
- Eerste contactpersoon voor alle overige financiële werkzaamheden (bijv. projectontvangsten, btw-kwesties, BLS-GVKA, EPK-IK etc.)
Operationele SAP-werkzaamheden
- Aanmaken van ATB’s
- Begeleiden en adviseren bij het aanmaken van bestellingen
- Begeleiden en adviseren bij het uitvoeren van prestatieverklaringen/betalingen
- Acteren als vervanger van de contractondersteuner (wederzijds), in die rol oa ook uitvoeren van werkzaamheden in SAP IKD
Overige projectbeheersing
- In overleg nader in te vullen activiteiten op het gebied van kwaliteit, planning, informatie, capaciteit en/of scope/wijzigingen.
|