Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
111432
 
Opdracht
Opdracht ondersteunen project financieel management
 
Sluitingsdatum
2017-10-22 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-10-2017
Einddatum 30-9-2018
Optie tot verlenging ja, maximaal 5x1 jaar, vanaf initiele inhuurdatum
16
Aantal posities 1
Project
 
 
Opdracht-eisen 
 
Werk- en denkniveau 
· WO Kennis en ervaring 
· Je hebt een afgeronde opleiding of certificaten in financiële richting. 
· Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring als financieel adviseur in het vakgebied projectbeheersing. 
· Je hebt kennis van de volledige reikwijdte van projectbeheersing en ervaring met één of meerdere subdisciplines (kwaliteit, planning, informatie, capaciteit, scope/wijzigingen) 
· Je hebt bij voorkeur ervaring bij een grote opdrachtgever (zoals RWS, ProRail, Havenbedrijf, Schiphol, Provincie of grote gemeente) 
· Je hebt gedetailleerde kennis van SAP (financiele module|), je kunt dossiers en zaken aanmaken, (raam)-ATBS aanleggen, de projectstructuur in de projectbuilder aanpassen en ZPS-rapportages lezen en vertalen 
· Je hebt uitstekende vaardigheden in MS Excel 
 
· Je hebt kennis van de financiele structuur en processen van Rijkswaterstaat of een andere grote partij zoals hierboven benoemd 
· Een relevant (financieel-administratief) netwerk binnen Rijkswaterstaat is een pre · Je hebt basiskennis van SCB Meest essentiële competenties 
· Je bent RADIO-V: resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend. 
· Analyseren 
· Plannen en organiseren 
· Samenwerken 
· Initiatief 
· Voortgangscontrole 
· Zorgvuldigheid en accuratesse Voor deze functie geldt het functieprofiel van functiegroep Medewerker Advisering (functiefamilie Advisering) uit het Functiegebouw Rijk.
 
 
Project-specifieke informatie Algemene informatie
Het betreft een tijdelijke inhuur-rol binnen het team van Project Onderhoud Vaste Markeringen Vaarwegen (OVMV) onderdeel van RWS Verkeer en Watermanagement. Uitvalsbasis projectteam: Rotterdam. 
 
Taken en werkzaamheden 
Financieel management/beheersing 
- Beheren van de projectbegroting (budget, prognose, meerjarig) 
- Continue beheersing en controle op voortgang betalingen, uitputting prognose, etc.
 - Organiseren van challenge-gesprekken met IPM-leden 
- Samenwerking met kostendeskundigheid organiseren en bewaken (intern RWS en externe uitbestedingen aan de markt) 
- Samenwerking met inkoopadviseurs - Leveren van financiele rapportages 
- Verantwoordelijk voor projectstructuur in SAP 
- Eerste contactpersoon voor alle overige financiële werkzaamheden (bijv. projectontvangsten, btw-kwesties, BLS-GVKA, EPK-IK etc.)
Operationele SAP-werkzaamheden 
- Aanmaken van ATB’s 
- Begeleiden en adviseren bij het aanmaken van bestellingen
 - Begeleiden en adviseren bij het uitvoeren van prestatieverklaringen/betalingen 
- Acteren als vervanger van de contractondersteuner (wederzijds), in die rol oa ook uitvoeren van werkzaamheden in SAP IKD
Overige projectbeheersing 
- In overleg nader in te vullen activiteiten op het gebied van kwaliteit, planning, informatie, capaciteit en/of scope/wijzigingen.
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht