Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Juridisch kwaliteitsmedewerker, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-10-23 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
 
Van 13-11-2017 t/m 13-3-2018   |   Optie verlenging: 2 x 2 maanden 
€0 - €80 per uur   |   Welzijn   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 0,67 
 
 
Planning
Start publicatie 12-10-2017 18:00 
Vragen stellen tot 16-10-2017 09:00 
Beantwoording vragen 17-10-2017 09:00 
Offerte indienen tot 23-10-2017 09:00 
Start beoordeling 23-10-2017 09:00 
Verwachte gunning 06-11-2017 09:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Het cluster Zorg en Welzijn van de gemeente Gennep richt zich op ondersteuning en participatie van haar burgers op de terreinen WMO, Participatiewet en Jeugd. Het cluster is verdeeld in drie onderdelen, te weten: Team Toegang, Thuiscoaches en de backoffice. Voor het cluster Zorg en Welzijn van de afdeling Publiekszaken zijn wij op zoek naar een juridisch kwaliteitsmedewerker.
 
De functie van juridisch kwaliteitsmedewerker wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Vakspecialist WMO is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zpp'er / DGA.
 
ZZP'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
 
Kandidaatomschrijving
Wij zoeken iemand voor 24 uur per week voor een periode van twee maanden, met een optie tot verlenging van twee maanden. 
 
Als Juridisch Kwaliteitsmedewerker toets en controleer je de besluiten in het kader van het Sociaal Domein aan de hand van relevante wet- en regelgeving. 
 
Werkzaamheden
• Je begeleidt, adviseert  en coacht collega’s bij de uitvoering van de juridische vraagstukken.
• Je stroomlijnt de werkprocessen en bewaakt de procedures  binnen het Sociaal Domein. Het perspectief voor de klant staat centraal.
• Je vertaalt het beleid naar instructies en instrumenten en ontwikkelt kwaliteitseisen en normen.
• Je vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken  en stelt verweerschriften op.
• Je weet een brug te slaan tussen beleid en uitvoering.
• Je hebt een duidelijke visie over kwaliteit en bent proactief in de aanpak hiervan. 
 
Functie-eisen
• HBO werk- en denkniveau
• Ruime  en recente werkervaring  als juridisch kwaliteitsmedewerker binnen het Sociaal Domein
• Kennis en  ervaring met  de Participatiewet, Inkomensondersteunende regelingen, Wmo,  Jeugdwet en aanverwante regelingen (zoals leerlingenvervoer, schuldhulpverlening)
 
Benodigde competenties
Bij deze functie hoort het generieke functieprofiel van Vakspecialist A met de volgende competenties:
• Overtuigen
• Planmatig werken
• Kwaliteitsgerichtheid
• Oordeelsvorming
• Omgevingsbewustzijn
 
 
Eisen
Inzetbaarheid
De kandidaat moet met ingang van 13-11-2017 inzetbaar zijn voor 24 uur per week voor een periode van maximaal vier maanden. Dit moet duidelijk uit het CV blijken. 
 
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar in de afgelopen 5 jaar werkervaring als juridisch medewerker binnen het sociaal domein. 
 
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbaar tenminste 2 jaar in de afgelopen 5 jaar werkervaring binnen een Gemeente. 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
ID-bewijs
Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met de Participatiewet, Inkomensondersteunende regelingen, Wmo, Jeugdwet en aanverwante regelingen (zoals leerlingenvervoer, schuldhulpverlening). 
Weging:  30 %
 
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding. 
Weging:  25 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In het gesprek zal beoordeeld worden of de kandidaat inderdaad flexibel is en in staat oplossingsgericht en daarbij – vanuit het perspectief van integraal werken - buiten de kaders te denken. Hierbij zal gevraagd worden naar voorbeelden uit de recente ervaring van de kandidaat.
Weging:  25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht