Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
1e medewerker Tickets & Info
 
Sluitingsdatum
2017-11-10 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Training en coaching
 
Provincie
0
 
Beschrijving
Functieomschrijving
In deze uitdagende functie stuur jij de medewerkers Tickets & Info functioneel aan. Je bent stressbestendig en je hebt ervaring met het coachen van medewerkers. We zijn opzoek naar iemand met een "can do" mentaliteit die graag met de voeten in de modder staat. Uiteraard ben je servicegericht en communicatief sterk. In de functie van 1e medewerker T&I zorgt je voor de dagelijkse bezetting door roosterplanning binnen de afdeling. Je escaleert waar nodig naar de Teammanager bij onderbezetting/achterstanden. Je bent de vraagbaak voor de afdeling en je zorgt voor een goede en tijdige uitvoering van de werkzaamheden van het team. Je weet hoe je prioriteiten moet stellen en beslissingen moet nemen. Je bent de key-user voor de applicaties van Tickets & Info. Daarnaast organiseer en monitor je het werkproces en bewaakt je de voortgang en kwaliteit. Je signaleert ontwikkelingen op operationeel niveau en adviseert /doet voorstellen tot verbetering richting Teammanager.

Als 1e Medewerker T&I draag je ook zorg voor het opleiden en inwerken van nieuwe medewerkers. Je verzorgt de noodzakelijke administratieve vastlegging en stelt rapportages en overzichten op. Je fungeert als aanspreekpunt voor het team bij projecten en vertegenwoordigt het team in het afdelingsoverleg. Zo nodig werk je mee binnen het team. In deze functie rapporteer je, even als de medewerkers Tickets & Info hiërarchisch aan de Teammanager Tickets & Info.
 
 
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een ervaren Eerste medewerker T&I. Je hebt een relevante opleiding op minimaal MBO 4 -niveau en minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in een service-/dienstverlenende omgeving. Je vindt het leuk om een voorbeeldrol te vervullen binnen het team en bent goed in staat de medewerkers feedback te geven en te coachen op gebied van service- en dienstverlening. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal voldoende. Je bent nieuwsgierig, samenwerkingsgericht en communicatief sterk. Je denkt praktisch en bent reizigersgericht en resultaatgericht. Je bent bereid om flexibel ingeroosterd te worden gedurende de openingstijden van Tickets & Info tussen 6:30 uur en 21:30 uur.
 
Verder ben je:
  • Oplossingsgericht en betrouwbaar;
  • Flexibel en stressbestendig;
  • Pragmatisch en kun je snel schakelen in een hectische omgeving.

 

 

Wij bieden
Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 3.582,- bruto per maand op basis van 36 uur per week (functieschaal 8).
 
I 
Sollicitatie
De procedure bestaat uit minimaal twee selectiegesprekken en een rollenspel kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Een VOG is verplicht voor deze functie!

Sluitingsdatum van de vacature is 10 november 2017.

Startdatum inzet
1-12-2017
Einddatum inzet
30-6-2018
Uren per week
36,00
Sluitingsdatum voor vragen
8-11-2017 17:30
Einddatum publicatie op marktplaats
10-11-2017 18:00

 

 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht