Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker DIV
 
Sluitingsdatum
2017-11-24 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
 
Van 4-12-2017 t/m 1-6-2018   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden 
€0 - €60 per uur   |   Dienstverlening & Facilitair   |   Uren: 32 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 14-11-2017 00:00 
Vragen stellen tot 16-11-2017 08:00 
Beantwoording vragen 16-11-2017 16:00 
Offerte indienen tot 24-11-2017 08:00 
Start beoordeling 24-11-2017 08:00 
Verwachte gunning 01-12-2017 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Als medewerker DIV werk je mee in de digitale postafhandeling en het beheren van het analoge en digitale archief. Samen met je DIV-collega's voer je diverse registratie– en archiefwerkzaamheden uit. Daarnaast ondersteun je collega’s binnen en buiten het team met digitaal zaakgericht werken.
In november van dit jaar is het zaaksysteem van Greenvalley geïmplementeerd. Je denkt mee over nieuwe functionaliteiten en nieuwe zaaktypen binnen het zaaksysteem van Greenvalley.
 
 
Kandidaatomschrijving
Je hebt een afgeronde opleiding op het gebied van documentaire informatievoorziening, bijvoorbeeld HDMI, IDM of LARM. Ook heb je werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente. Je bent gewend te werken met een Document Management Systeem en kent het zaaksysteem van Greenvalley. Je hebt affiniteit en ruime ervaring met digitalisering van procesinformatie (zaakgericht). Daarnaast heb je een flexibele taakopvatting en ben je servicegericht ingesteld. Je kunt goed in teamverband werken.
 
Competenties:
Proactief 
Aanpassingsvermogen
Klantvriendelijk en dienstverlenend
Zelfstandig kunnen werken
Goede beheersing van de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
 
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als DIV medewerker bij een gemeente. 
 
 
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met digitaal én zaakgericht werken. 
Referentie vereist 
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar een minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Documentaire informatievoorziening zoals, HDMI, IDM, LARM of een vergelijkbare opleiding. 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van medewerker DIV wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerker DIV is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf dat de offerte indient. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (Max 1 A-4)
aanleveren na gunning 
VOG
 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.
Weging:  25 %
 
 
Kennis
Op cv aantoonbaar kennis van de zaaksystemen Greenvalley en Verseon opgedaan door werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar en/of een afgeronde cursus van Greenvalley en/of Verseon. 
Kennis van het zaaksysteem Greenvalley (7 %)
Kennis van de zaaksystemen Greenvalley en Verseon (12 %)
Weging: 12 %
 
 
Implementatie digitaal en zaakgericht werken
Op cv aantoonbaar werkervaring met de implementatie van digitaal én zaakgericht werken. Aantoonbaar te maken door onderstaande taken in combinatie met digitaal én zaakgericht werken: - Signaleren van knelpunten en/of verbeterwensen - Inventariseren van de benodigde zaaktypen - Opstellen van handleidingen !Let op: Genoemde taken dienen specifiek te worden benoemd in het cv. 
1 van de 3 taken (6 %)
2 van de 3 taken (12 %)
alle 3 de taken (18 %)
Weging: 18 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat is. In het selectiegesprek wordt de kandidaat beoordeeld op de volgende competenties: 1. Proactief 2. Aanpassingsvermogen 3. Klantvriendelijk en dienstverlenend 4. Zelfstandig kunnen werken 5. Goede beheersing van de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk. 
Weging: 25 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht