Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Bouw- en Woningtoezicht
 
Sluitingsdatum
2017-11-26 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 1-1-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 2 x 6 maanden  
€58 - €68 per uur   |   Bouwkunde & Civiele techniek   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 15-11-2017 17:00 
Vragen stellen tot 20-11-2017 23:00 
Beantwoording vragen 21-11-2017 23:00 
Offerte indienen tot 26-11-2017 23:00 
Start beoordeling 26-11-2017 23:00 
Verwachte gunning 04-12-2017 23:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Als medewerker bouw- en woningtoezicht ben jij verantwoordelijk voor de controle op verleende bouw- en sloopmeldingen. Indien nodig leg je sancties op, waaronder het stilleggen van de bouwwerkzaamheden. Dit betekent dat je over goede communicatieve vaardigheden dient te beschikken. Naast bouw- en woningtoezicht ga je asbestinventarisatierapporten beoordelen en controles uitvoeren op asbest.
 
Met onze milieuhandhavers voer je integrale controles uit, waarbij ook onderdelen vanuit Ruimtelijk Ordening getoetst worden. Een detachering naar één van onze deelnemers maakt onderdeel uit van je takenpakket.
 
Bereikbaarheid tijdens consignatiediensten van je collega's maken onderdeel uit van je werk.
 
 
Kandidaatomschrijving
Je hebt actuele kennis van de wet- en regelgeving (Wabo, Bouwbesluit e.d.). Als toezichthouder beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je denkt mee in pragmatische oplossing met bewoners of ondernemers. Uiteraard mogen ook onze kerncompetenties niet ontbreken: kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Het integrale toezicht wordt steeds belangrijker en vandaar dat je in staat bent om innoverend, analytisch en planmatig te werken binnen een team. Je hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en vanzelfsprekend is je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid uitstekend. Je bent in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat moet tussen 2 januari 2018 en 15 januari 2018 kunnen starten. 
 
 
Opleidingsniveau
De kandidaat moet minimaal een HBO bouw opleiding 
Systemen
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met Suite4Omgevingsdiensten, Join en SQuit. 
 
 
Digitale checklisten
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met digitale checklisten tijdens een controle. 
Werkervaring Omgevingsdienst
De kandidaat heeft minimaal één jaar werkervaring bij een Omgevingsdienst. 
 
 
Wabo en Bouwbesluit
De kandidaat heeft kennis van de Wabo en het Bouwbesluit. 
Asbestdeskundige SC 570
De kandidaat heeft de opleiding tot asbestdeskundige (SC 570). 
 
Consignatiedienst
De kandidaat moet bereid zijn om tijdens de consignatiediensten (buiten kantoortijden) bereikbaar te zijn. 
Werkervaring Bouw- en Woningtoezicht
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
VOG
VCA
Kopie geldig identiteitsbewijs
Ondertekende overeenkomst
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
 
 
Werkervaring Bouw- en Woningtoezicht
De kandidaat heeft 
4 - 6 jaar werkervaring op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht (10 %)
6 - 8 jaar werkervaring op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht (15 %)
meer dan 8 jaar werkervaring op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht (20 %)
Weging: 20 %
 
 
Praktijkervaring bouwkundige
De kandidaat heeft praktijkervaring als bouwkundige en is daardoor een gelijkwaardige sparringpartner voor aannemers.
Weging: 15 %
 
 
Praktijkervaring asbestdeskundige
De kandidaat heeft praktijkervaring als asbestdeskundige en weet de risico's hieromtrent goed in te schatten. 
Weging: 15 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. De kandidaat wordt tijdens het gesprek beoordeeld op kennis en ervaring. Daarnaast ook op de volgende competenties: - Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift: je bent in staat mondeling te overtuigen en jouw bevindingen helder, duidelijk en in begrijpelijke taal voor de klant op papier te zetten. - Kwaliteitsgericht: je levert verzorgd werk af, hebt oog voor details, volgt procedures en richtlijnen en herstelt eventuele fouten op juiste wijze. - Klantgericht: je zorgt dat je behoefte van de klant helder hebt, je houdt je aan gemaakte afspraken en brengt de klant op de hoogte van wijzigingen / ontwikkelingen enz. Zelfstandig werken: je kan goed zelfstandig werken, plannen en organiseren. - Analytisch: je kan verschillende informatiebronnen raadplegen om inzicht in het probleem te krijgen, je overziet verschillende belangen, procedures en problemen bij een zaak. - Gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen: je weet wat er speelt in de regio en kan hiernaar handelen. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht