Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Toezicht en Handhaving agrarisch
 
Sluitingsdatum
2017-11-26 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 1-1-2017 t/m 31-12-2017   |   Optie verlenging: 2 x 6 maanden
€70 - €78 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 3 
 
 
Planning
Start publicatie 15-11-2017 00:00 
Vragen stellen tot 20-11-2017 23:00 
Beantwoording vragen 21-11-2017 23:00 
Offerte indienen tot 26-11-2017 23:00 
Start beoordeling 26-11-2017 23:00 
Verwachte gunning 30-11-2018 23:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Je houdt je bezig met het handhavingsproces en je verricht handhavingswerkzaamheden, hoofdzakelijk op het gebied van de agrarische sector, maar ook op zeer complexe en brede beleidsterreinen. Je adviseert over zeer complexe (agrarische) handhavingsaspecten en alle aanverwante taken. Hierbij ligt de nadruk op advisering op het gebied van (agrarische) handhaving en bijbehorende procedures op het gebied van het omgevingsrecht. De omgevingswet is sterk in ontwikkeling en kent een grote dynamiek. Dit vraagt een flexibele inzet ten aanzien van de werkzaamheden binnen het team. Daarnaast stel je uitvoeringsplannen, analyses en adviezen op. Afhankelijk van je kennis en ervaring initieer en neem je tot slot deel aan projectteams en rapporteer je over de voortgang van projecten.
 
Binnen deze opdracht controleer je ook IPPC bedrijven en op de stikstofverordening.
 
 
Kandidaatomschrijving
Je hebt actuele kennis van de wet- en regelgeving (Omgevingswet, Wabo, Activiteitenbesluit e.d.). Omdat je als adviseur fungeert beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Uiteraard mogen ook onze kerncompetenties niet ontbreken: kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Het integrale toezicht wordt steeds belangrijker en vandaar dat je in staat bent om innoverend, analytisch en planmatig te werken binnen een team. Je hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en vanzelfsprekend is je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid uitstekend. Je bent in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
 
De kandidaat heeft ervaring met het werken overeenkomstig kengetallen.
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat moet tussen 2 januari 2018 en 15 januari 2018 beschikbaar zijn. 
 
 
Werk- en denkniveau
De kandidaat moet minimaal een HBO werk- en denkniveau hebben. 
Systemen
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met Suite4Omgevingsdiensten en Join. 
 
 
Digitale checklisten
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met digitale checklisten tijdens een controle. 
 
 
Wet- en regelgeving
De kandidaat moet kennis hebben van de specifiek voor Brabant geldende wet- en regelgeving op gebied van agrarisch toezicht. 
 
 
Werkervaring Omgevingsdienst
De kandidaat heeft minimaal een half jaar werkervaring bij een Omgevingsdienst. 
 
 
Stalsystemen
De kandidaat moet kennis hebben van het doormeten van emissie-arme stalsystemen op basis van de RAV. 
 
Wabo en activiteitenbesluit
De kandidaat heeft kennis van de Wabo en het activiteitenbesluit. 
 
IPPC bedrijven
De kandidaat heeft ervaring met het controleren van IPPC bedrijven. 
 
 
Stikstofverordening
De kandidaat heeft ervaring met en kennis van de stikstofverordening. 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
VOG
VCA
Kopie geldig identiteitsbewijs
Ondertekende overeenkomst
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
 
 
Werkervaring
De kandidaat heeft op het gebied van agrarisch toezicht
0 - 2 jaar werkervaring (10 %)
3 - 5 jaar werkervaring (15 %)
meer dan 5 jaar werkervaring (20 %)
Weging: 20 %
 
 
HBO opleiding
De kandidaat heeft een HBO opleiding in de richting van milieu
Weging: 15 %
 
 
Klachtenafhandeling
De kandidaat heeft ervaring op het gebied van inrichtinggebonden klachtenafhandeling op het gebied van milieu. 
Weging: 15 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. De kandidaat wordt in het gesprek beoordeeld op zijn kennis en ervaring. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Daarnaast worden de volgende competenties beoordeeld: - Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift: je bent in staat mondeling te overtuigen en jouw bevindingen helder, duidelijk en in begrijpelijke taal voor de klant op papier te zetten. - Kwaliteitsgericht: je levert verzorgd werk af, hebt oog voor details, volgt procedures en richtlijnen en herstelt eventuele fouten op juiste wijze. - Klantgericht: je zorgt dat je behoefte van de klant helder hebt, je houdt je aan gemaakte afspraken en brengt de klant op de hoogte van wijzigingen / ontwikkelingen enz. - Zelfstandig werken: je kan goed zelfstandig werken, plannen en organiseren. - Analytisch: je kan verschillende informatiebronnen raadplegen om inzicht in het probleem te krijgen, je overziet verschillende belangen, procedures en problemen bij een zaak. - Gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen: je weet wat er speelt in de regio en kan hiernaar handelen. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht