Beschrijving
LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207
Inkoper
Inleiding
Het inkoopteam van de provincie heeft zich de afgelopen jaren in een snel tempo ontwikkeld tot een professionele inkooporganisatie. Samen met de behoeftesteller is het inkoopteam verantwoordelijk voor efficiënte inkoopprocessen die leiden tot een optimaal inkoopresultaat (value for money) van leveringen en diensten. Binnen de provinciale organisatie vervult inkoop in toenemende mate een strategische positie. Het inkoopteam is op zoek naar een kandidaat voor de functie van inkoper. De inkoper zorgt voor tijdelijke ondersteuning voor het uitvoeren van een aantal (europese) aanbestedingstrajecten. Als inkoper werk je nauw samen in een team met inkoopadviseurs, de strategisch inkoper en de operationeel inkopers. De inkoopadviseur is het eerste aanspreekpunt van de behoeftesteller (”de lijn”) én benadert deze vooral ook pro-actief en servicegericht.
Plaats binnen de organisatie
De inkoper komt te werken binnen het cluster Service en Relatiemanagement, op de afdeling Publieksdienst. Inkoop is een onderdeel van de afdeling Publieksdienst.
Vereiste vaardigheden en persoonlijke kwaliteiten
U hebt een pro-actieve, probleemoplossende werkhouding en gevoel voor commerciële processen. Het inkoopteam verwacht van de kandidaat kennisdeling en collegiale aandacht. U beschikt over minimaal 3 jaar ervaring met het zelfstandig doorlopen van (Europese) aanbestedingstrajecten.
De werkzaamheden
De werkzaamheden bestaan uit:
· Het samen met de behoeftesteller formuleren van de reikwijdte en specificaties;
· Het vaststellen van de aanbestedingsstrategie (enkelvoudig, meervoudig onderhands of openbaar aanbesteden);
· Het uitvoeren van marktconsultaties (gesprekken met de leveranciersmarkt);
· Aanbestedingsdocumenten, op basis van gestandaardiseerde formats, beschrijven en vaststellen;
· Uitnodigen van leveranciers een offerte in te dienen c.q. publiceren van aankondigingen op de aanbestedingskalender;
· Het maken van ontvangstbevestigingen, opstellen van processen verbaal
· (standaard documenten);
· De beantwoording van vragen van leveranciers c.q. het opstellen van een nota van inlichtingen;
· Het samen met de behoeftesteller beoordelen of inschrijvers aan de gestelde eisen voldoen en het beoordelen van de offerte of inschrijving (gunningsbeslissing);
· Zorgen voor een goede en transparante vastlegging van de totale beoordeling van offertes of inschrijvingen (inkoopdossier);
· Het organiseren van een zakelijke contractering.
Duur van de opdracht
Het inkoopteam is op zoek naar een inkoper voor de periode 23 september 2013 tot en met 10 januari 2014. De gemiddelde werktijd zal 40 uur per week bedragen. In totaal gaat het naar schatting
om 600 uur. Aan deze indicatie kunnen geen rechten worden ontleend. Door in te schrijven op deze uitvraag bevestigt u beschikbaar te zijn of een kandidaat beschikbaar te hebben gedurende genoemde
periode en voor het gestelde aantal uren. De provincie behoudt zich het recht voor om het contract eventueel te beëindigen op basis van een evaluatiegesprek.
Minimumeisen aan de inschrijving
Aan uw inschrijven stelt de provincie een aantal minimumeisen. Of u voldoet aan deze minimumeisen kunt u aangeven met een ja of nee in de e-Marktplaats. Als u voldoet aan alle gestelde eisen wordt de
inschrijving verder beoordeeld op het gunningscriterium economisch meest voordelige inschrijving (EMVI).
Opleiding
U levert een kopie in van uw diploma waaruit blijkt dat u beschikt over een bedrijfskundige, economische of technische opleiding op HBO- of WO-niveau. Tevens bent u in het bezit van de NEVI 1 inkoopopleiding.
Werkervaring
U dient een CV in waaruit blijkt dat u beschikt over:
- minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
Prijs
U dient uw uurtarief inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, af te ronden op hele euro's. Deze dient u in te vullen bij de grijze button
'Invoeren offerte totaalbedrag'.
Beoordeling op EMVI
Voor de prijs kunt u maximaal 70 punten behalen en voor de kwaliteit maximaal 30 punten. Dit betekent dat er in totaal 100 punten zijn te behalen. De drie best scorende inschrijvingen worden uitgenodigd voor een gesprek. De inschrijvingen van de drie best scorende partijen worden gecontroleerd op minimumeisen door de Provincie. Indien één van de drie inschrijvers niet blijkt te voldoen aan de minimumeisen komt de nummer vier in aanmerking, enzovoort. De score voor het criterium prijs komt op de volgende wijze tot stand:
Laagste uurtarief/ uw ingediende uurtarief * 70 = uw score
De score voor de kwaliteit komt op de volgende wijze tot stand:
- 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie = 2 punten;
- 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie = 4 punten;
- 6 jaar werkervaring in een soortgelijke functie = 6 punten;
- 7 jaar werkervaring in een soortgelijke functie = 8 punten;
- 8 jaar, of meer, werkervaring in een soortgelijke functie = 10 punten;
- 1 gelijksoortige opdracht uitgevoerd bij een overheidsorganisatie = 10 punten;
- 2, of meer, gelijksoortige opdrachten uitgevoerd bij een overheidsorganisatie = 20 punten.
De beantwoording op deze wensen dient herleidbaar te zijn in uw CV of aantoonbaar gemaakt in uw inschrijving. Indien de beantwoording op deze wensen niet herleidbaar of aantoonbaar is, kan dit leiden tot puntenvermindering of uitsluiting van verdere beoordeling.
Spelregels
· U mag maar 1 kandidaat per onderneming aanbieden.
· Indien u vragen heeft over de inhoud van de opdracht stelt u deze via de berichtenmodule in de Marktplaats. Dit kan uiterlijk tot en met 10 september 2013, vóór 11.00 uur.
· Alle vragen worden geanominiseerd beantwoord in een zogenaamde Nota van Inlichtingen. Deze Nota wordt zo snel mogelijk gepubliceerd.
· Indien u van mening bent dat u een geschikte kandidaat aan kunt bieden dient u uiterlijk 16 september 2013 vóór 10.00 uur uw inschrijving in te dienen.
· Inschrijver draagt zorg voor een minimaal gelijkwaardige vervanging van de aangeboden kandidaat indien de aangeboden kandidaat gedurende de uitvoer van de opdracht de werkzaamheden langer dan 1 week niet kan uitvoeren.
· De Provincie is niet verplicht tot gunning over te gaan.
|