Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001349
 
Opdracht
Senior Medewerker HVP
 
Sluitingsdatum
2017-12-12 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 01-01-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja
Uren per week 24
 
 
Opdracht omschrijving
De sector Huisvesting valt onder het Politiedienstencentrum en maakt deel uit van de Dienst Facility Management. De sector bestaat uit vier onderdelen: Ruimtemanagement, Projectmanagement, Technisch beheer en het Uitvoeringsprogramma. De sector Huisvesting faciliteert alle eenheden van de politie bij de realisatie van haar huisvestingsbehoefte op zowel functioneel, financieel als technisch gebied. De vorming van de Nationale Politie en het ontstaan van het nieuwe dienstverleningsconcept stellen andere eisen aan de Sector Huisvesting. Dit gegeven, gecombineerd met de doelstelling om vanaf 2025 € 76,5 miljoen per jaar op de huisvesting te besparen, maakt een grote vastgoedoperatie bestaande uit honderden projecten noodzakelijk. Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Hoge kwaliteit, duurzaamheid, politiek en bestuurlijk krachtenveld zijn hierbij van essentieel belang.
 
 
 
Doelstelling
 
In deze functie ben je medeverantwoordlijk van een deel van de huisvesting van de Politie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verder implementeren van het beheer in de organisatie, en het aanscherpen en verder vormgeven van het instrumentarium voor de beheerders. Je zorgt voor een eenduidige werkwijze binnen het team en evalueert deze periodiek. Je hebt het totaaloverzicht van de huisvestingsactiviteiten voor de gehele organisatie en bewaakt de voortgang, het proces op hoofdlijnen en de kwaliteit van de op te leveren documenten. Je zorgt voor een heldere communicatie richting de stakeholders en pakt eventuele ad hoc vragen op.
 
Je werkt hiervoor nauw samen met onder andere de teamchef RuM en de beheerders van de verschillende eenheden. Tevens stem je af met de diensten binnen de PDC-organisatie, de teams binnen de kolom Huisvesting en de afdelingen binnen RuM.
 
 
 
Verantwoordelijkheden
 
De vakinhoudelijke taken betreffen onder meer:
• Verantwoordelijk voor de voortgang van het HVP;
• Verantwoordelijk voor het jaarplan op hoofdlijnen en de voortgang op de planning;
• Verantwoordelijk voor de verantwoording richting MT HV;
• Afstemmingsoverleg beheerders (periodiek);
• Bila’s met beheerders (periodiek);
• Verantwoordelijk voor het totaaloverzicht ongeplande vraagstukken;
• Coördineren landelijke (ongeplande) vraagstukken;
• Verantwoordelijk voor de afstemming met diensten ICT, HRM, FIN en COM;
• Verantwoordelijke voor de afstemming met kolom Huisvesting (UVP, TB en PM);
• Verantwoordelijk voor de afstemming binnen het team RuM (Data, Contracten, Juridisch, Huisvestingsconcepten, enz.);
• Kwaliteitscheck op de oplossingsrichting voor ongeplande vraagstukken;
• Verantwoordelijk voor het proces richting MT HV / Governancelijn (Oplegnotities);
• Kwaliteitscheck op de projectopdrachtbrieven (per project);
• Kwaliteitscheck op het Overzicht huisvestingsactiviteiten 2018 (per eenheid).
 
 
Vakmatige taken
Zie hiervoor 'Verantwoordelijkheden'.
 
 
Leidinggevende taken
Niet van toepassing
 
 
Contacten
Belangrijkste stakeholders:
Teamchefs en assetmanagers huisvestingsorganisatie en medewerkers binnen het uitvoeringsprogramma;
Medewerkers van de Dienst FM.
 
 
Inzet in de lijn of project
Project
 
 
 
Opleiding
 
Universitaire opleiding met master specialisatie vastgoed (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
Werkervaring
 
Minimaal 5 jaar ervaring met publiek vastgoed bij diverse instellingen. 
 
 
 
Competenties
Wij zoeken collega's die ingezet kunnen worden op uiteenlopende onderwerpen en thema's. Mensen die onder hoge druk snel het speelveld kunnen overzien, die zich onderwerpen snel eigen weten te maken en daarbij de juiste mensen weten te betrekken. Als medewerker beschik je over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je klantgericht, kwaliteitsgericht, flexibel (geen 9-tot-5-mentaliteit) en kan je goed samenwerken. Daarnaast beschik je ook over een flinke dosis organisatievermogen en humor.
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Organisatievermogen
Initiatiefrijk
Klantgerichtheid
Accuratesse
Flexibel gedrag
Samenwerken
Integer
Stressbestendig
Organisatiesensitiviteit
Overtuigingskracht
 
 
Prijs (eisen)
 
Minimaal: € 130,00
Maximaal: € 150,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1:
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Eis 2:
Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur binnen publiek vastgoed bij diverse instellingen. 
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de eisen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de eis en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de eis voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
 
Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
 
Eis 3:
Referentie waaruit blijkt dat in de afgelopen 3 jaar sprake is van:
1. Ervaring met vastgoed in de vorm van strategische huisvestingsplannen bij een publieke instelling; 
2. Kantoor en utiliteitsvastgoed (> 1,5 mln m2); 
3. Landelijke spreiding (in Nederland, alle provincies);
4. Meer dan 40.000 medewerkers.
 
Het ontbreken van de referentie leidt tot uitsluiting.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
 
Eis 4:
In de afgelopen 3 jaar aantoonbare ervaring als assetmanager binnen een publieke organisatie met meer dan 40.000 medewerkers.
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de eisen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de eis en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de eis voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
 
Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
 
Eis 5:
Afgeronde WO opleiding met master specialisatie vastgoed (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
 
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
Eis 6:
De kandidaat beschikt over de volgende competenties: 
 
Mondelinge (en schriftelijke) uitdrukkingsvaardigheid
Overtuigingskracht
Organisatie sensitiviteit
Resultaatgericht
Samenwerken
Initiatief
Klantgerichtheid
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk aangetoond
worden tijdens het verificatiegesprek. Bij het onvoldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
100 %
Wens 0.1
In de afgelopen 3 jaar:
- Aantoonbare ervaring met datamodellering in Excel
- Aantoonbare ervaring met Qgis
- Aantoonbare ervaring met Planon
- Aantoonbare ervaring met Tableau
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de wens en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de wens voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
 
 
 
Planning
Start publicatie 01-12-2017 00:00 
Einddatum vragen 06-12-2017 17:00 
Beantwoording vragen 07-12-2017 23:59 
Sluiting publicatie 11-12-2017 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 12-12-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 13-12-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht