Beschrijving
Startdatum 01-01-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging ja
Uren per week 36
Opdracht omschrijving
De gemeente Leeuwarden is op zoek naar drie medewerkers Inkomen en Zorg voor een periode tot 31/12/2018.
De opgave voor de gemeente Leeuwarden is om in een dynamische omgeving steeds weer afwegingen te maken tussen individuele en collectieve belangen.
Dit vraagt een gemeente die streeft naar een hoge tevredenheid. Dat bewerkstelligt ze door in verbinding te staan met de samenleving en het gebruik van gezond verstand. De bejegening door Leeuwarder medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn. Daardoor verlopen contacten tussen inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers , partners en medewerkers van de gemeente Leeuwarden soepel. Ze doet wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving.
Het team Inkomen en Zorg van het Klantcontactcentrum (KCC) geeft uitvoering aan de Participatiewet en de Wet Maatschappelijke Ondersteuning/jeugd.
Verantwoordelijkheden
We zoeken ervaren medewerkers voor het afhandelen van aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand (Participatiewet). De medewerkers zijn daarnaast belast met het onderhoud van uitkeringen en het (telefonisch) beantwoorden van vragen over inkomensvoorzieningen.
Je hebt HBO werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal een 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente;
Je hebt een dienstverlenende instelling;
Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen;
Je hebt allround kennis en ervaring op het gebied van de inkomen, Participatiewet en voorliggende voorzieningen;
Je hebt ervaring met Suite, PKO, SUWINET, GBA en Schulinck
Competenties
Klantgericht handelen, omgaan met weerstand, handelen onder druk, nauwkeurig handelen, flexibele instelling, initiatieven nemen en communiceren.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2018 tot en met 31 december 2018 voor 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente
HBO werk- en denkniveau
Gunningscriteria (wensen)
40 %
HBO werk- en denkniveau
40 %
Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente
20 %
Ervaring met Suite, PKO, SUWINET, GBA en Schulinck
Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Je hebt een dienstverlenende instelling;
Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen;
Je hebt allround kennis en ervaring op het gebied van de inkomen, Participatiewet en voorliggende voorzieningen.
Fase 2: Het interview
Planning
Start publicatie 07-12-2017 00:00
Einddatum vragen 08-12-2017 23:59
Beantwoording vragen 11-12-2017 23:59
Sluiting publicatie 12-12-2017 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 13-12-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 29-12-2017 23:59
|