Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Toezicht & Handhaving, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-12-18 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
 
Van 1-1-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 2 x 6 maanden  
€55 - €65 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 07-12-2017 13:30 
Vragen stellen tot 12-12-2017 00:00 
Beantwoording vrage n 14-12-2017 17:00 
Offerte indienen tot 18-12-2017 00:00 
Start beoordeling 18-12-2017 00:00 
Verwachte gunning 28-12-2017 18:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Je houdt je bezig met het handhavingsproces en je verricht handhavingswerkzaamheden, hoofdzakelijk op het gebied van de agrarische sector, maar ook op meerdere complexe en brede beleidsterreinen. Je adviseert over complexe (agrarische) handhavingsaspecten en alle aanverwante taken. Hierbij ligt de nadruk op advisering op het gebied van (agrarische) handhaving en bijbehorende procedures op het gebied van het omgevingsrecht. De omgevingswet is sterk in ontwikkeling en kent een grote dynamiek. Dit vraagt een flexibele inzet ten aanzien van de werkzaamheden binnen het team. Daarnaast stel je uitvoeringsplannen, analyses en adviezen op. Afhankelijk van je kennis en ervaring initieer en neem je tot slot deel aan projectteams en rapporteer je over de voortgang van projecten.
 
Binnen deze opdracht ga je ook luchtwassers doormeten en vergunningplichtige agrarische bedrijven controleren.
 
 
Kandidaatomschrijving
Je hebt actuele kennis van de wet- en regelgeving (Omgevingswet, Wabo, Activiteitenbesluit e.d.). Omdat je als adviseur fungeert beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Uiteraard mogen ook onze kerncompetenties niet ontbreken: kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Het integrale toezicht wordt steeds belangrijker en vandaar dat je in staat bent om innoverend, analytisch en planmatig te werken binnen een team. Je hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en vanzelfsprekend is je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid uitstekend. Je bent in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
 
Tot slot kan je werken overeenkomstig kengetallen.
 
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat moet tussen 2 januari 2018 en 15 januari 2018 kunnen starten met de opdracht. 
 
 
Werk- en denkniveau
De kandidaat moet minimaal aantoonbaar een MBO+ werk- en denkniveau hebben. 
 
 
Systeemkennis
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met Suite4Omgevingsdiensten (S4O) en Join. 
 
 
Digitale checklisten
De kandidaat moet kennis van en ervaring hebben met het werken met digitale checklisten tijdens een controle. 
 
 
Wet- en regelgeving
De kandidaat moet kennis hebben van de specifiek voor Brabant geldende wet- en regelgeving op gebied van agrarisch toezicht. 
 
 
Werkervaring Omgevingsdienst
De kandidaat heeft minimaal een half jaar werkervaring bij een Omgevingsdienst. 
 
 
Stalsystemen
De kandidaat moet kennis hebben van het doormeten van emissie-arme stalsystemen op basis van de RAV. 
 
 
Wabo en activiteitenbesluit
De kandidaat heeft kennis van de Wabo en het activiteitenbesluit. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
 
 
Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)
VCA
Kopie geldig identiteitsbewijs
Ondertekende overeenkomst
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  25 %
 
 
Werkervaring agrarisch toezicht
De kandidaat heeft op het gebied van agrarisch toezicht:
1 - 2 jaar werkervaring (10 %)
3 - 5 jaar werkervaring (15 %)
meer dan 5 jaar werkervaring (20 %)
Weging:  20 %
 
 
HBO opleiding
De kandidaat heeft een HBO opleiding in de richting van milieu.
Weging: 15 % 
 
 
Klachtenafhandeling
De kandidaat heeft ervaring op het gebied van inrichtinggebonden klachtenafhandeling op het gebied van milieu.
Weging: 15 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt tijdens het gesprek beoordeeld op kennis en ervaring. Daarnaast ook op de volgende competenties: - Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift: je bent in staat mondeling te overtuigen en jouw bevindingen helder, duidelijk en in begrijpelijke taal voor de klant op papier te zetten. - Kwaliteitsgericht: je levert verzorgd werk af, hebt oog voor details, volgt procedures en richtlijnen en herstelt eventuele fouten op juiste wijze. - Klantgericht: je zorgt dat je behoefte van de klant helder hebt, je houdt je aan gemaakte afspraken en brengt de klant op de hoogte van wijzigingen / ontwikkelingen enz. - Zelfstandig werken: je kan goed zelfstandig werken, plannen en organiseren. - Analytisch: je kan verschillende informatiebronnen raadplegen om inzicht in het probleem te krijgen, je overziet verschillende belangen, procedures en problemen bij een zaak. - Gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen: je weet wat er speelt in de regio en kan hiernaar handelen. 
Weging:25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht