Beschrijving
Startdatum 15-01-2018
Einddatum 31-03-2018
Optie tot verlenging Drie maal drie maanden
Uren per week 36
Opdracht omschrijving
Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het leveren van support op hardware, software en/of applicaties.
Je neemt per e-mail of per telefoon vragen/storingen aan van eindgebruikers. Eindgebruikers zijn de medewerkers van de 7 regiogemeenten die je als supportmedewerker ondersteunt. Deze vragen/storingen registreer je in het incident-registratiesysteem: TopDesk.
Na het registreren van de vragen/storingen, analyseer je deze en los je deze op. Indien je de vragen/storingen niet zelf kunt verhelpen maak je een ticket aan en zet je deze door naar de de tweedelijns medewerkers: van ICT-beheer en Functioneel Applicatiebeheer.
Bij ziekte of anderszins wegvallen van een medewerker draagt de leverancier binnen 1 week zorg voor een gelijkwaardige of betere vervanging. Het tarief daarvoor kan alleen in overleg worden aangepast.
Verantwoordelijkheden
Zie hierboven
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 januari 2018 tot en met 31 maart 2018 voor 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met drie maal drie maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Een afgeronde opleiding ICT op MBO niveau 4 danwel een gelijkwaardig niveau aantoonbaar door afgeronde trainingen en certificaten.
Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Aantoonbare actuele kennis van Windows 7 en 10 t.b.v. de uitvoering van de omschreven werkzaamheden.
Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory.
Aantoonbare actuele kennis van Office 2010, 2013 en 2016.
Gunningscriteria Kwaliteit
15 %
Woonachtig in of in de nabije omgeving van de gemeenten in het gebied Rijk van Nijmegen.
15 %
In het bezit van rijbewijs B.
20 %
Aantoonbare ervaring met de registratie van incidenten in Topdesk.
20 %
Certificering op het gebied van Office 2010, 2013 en 2016.
15 %
Aantoonbare oplossingsgerichtheid door middel van het geven van twee overtuigende voorbeelden.
15 %
Empatisch vermogen, je kunnen inleven in de problemen van de gebruiker waarmee je telefonisch contact hebt. Aantoonbaar door het geven van twee overtuigende voorbeelden.
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 29,00
Maximaal: € 35,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. Communicatieve vaardigheden.
2. Leergierigheid.
3. Teamspeler.
Planning
Start publicatie 13-12-2017 00:00
Einddatum vragen 21-12-2017 23:59
Beantwoording vragen 27-12-2017 23:59
Sluiting publicatie 29-12-2017 12:00
Beoordeling offertes (vanaf)03-01-2018 00:00
Verwachte terugkoppeling 10-01-2018 23:59
|