Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
019592
 
Opdracht
Technisch medewerker Elektrotechnische Installaties (ETI)
 
Sluitingsdatum
2017-01-07 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Installatietechniek
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 05-02-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging 4 x 6 maanden
Uren per week 20 uur
 
 
 
Verantwoordelijkheden
Het concreet resultaat van jouw werk is dat diverse installaties storingsvrij, energiezuiniger en veiliger functioneren. Hierbij leg jij de verbinding tussen onze medewerkers wegbeheer (buitendienst), de vakspecialisten en externe partijen (adviseurs en aannemers).
Jouw werkzaamheden bestaan in hoofdzaak uit het begeleiden van inspecties en onderhoud aan diverse installaties. Belangrijke taken daarbij zijn:
Uitvoering en herstelmaatregelen stabiliteitsmetingen.
Herstelmaatregelen uit inspectie NEN3140.
Preventief onderhoud Openbare Verlichting-kasten.
 
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
 
Externe is inzetbaar vanaf 5 februari 2018 tot en met 31 december 2018 voor maximaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 maal een periode van 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
 
NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Externe is de afgelopen twee jaar niet in dienst geweest van provincie Gelderland.
 
Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde MBO-opleiding Elektrotechniek, dus externe beschikt aantoonbaar over een opleidingsniveau WEB 4 (in het kader van aanwijzing NEN3140 is opleidingsniveau WEB 4 in deze richting een wettelijk vereiste).
 
Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
 
Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2011-2018) met het technisch beheer van openbare verlichting en verkeersregelinstallaties.
 
Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
 
Externe beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2011-2018) met het uitvoeren van RAW-bestekken opgesteld met bestekschrijf programmatuur.
 
Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
 
 
 
Gunningscriteria Kwaliteit
50 %
Externe beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2011-2018) met het toezicht houden op bestekken conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. 
 
Externe kan tenminste 2 opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het toezicht houden op bestekken conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (10 punten)
Externe kan 1 opdracht/project beschrijven waaruit ervaring blijkt met het toezicht houden op bestekken conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (6 punten)
Externe heeft geen ervaring met het toezicht houden op bestekken conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (0 punten)
30 %
Externe beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2011-2018) met het voeren van een bestek administratie conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. 
 
Externe kan tenminste 2 opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het voeren van een bestek administratie conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (10 punten)
Externe kan 1 opdracht/project beschrijven waaruit ervaring blijkt met het voeren van een bestek administratie conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (6 punten)
Externe heeft geen ervaring met het voeren van een bestek administratie conform de RAW 2015 en U.A.V. 2012 (0 punten)
10 %
Externe heeft aantoonbaar ervaring (opgedaan in de periode 2011-2018) met het lezen van bestekstekeningen door middel van Autocad, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. 
 
Externe kan tenminste 2 opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het lezen van bestekstekeningen door middel van Autocad (10 punten)
Externe kan 1 opdracht/project beschrijven waaruit ervaring blijkt met het lezen van bestekstekeningen door middel van Autocad (6 punten)
Externe heeft geen ervaring met het lezen van bestekstekeningen door middel van Autocad (0 punten)
10 %
Externe is aantoonbaar VCA** gecertificeerd, aan te tonen met het opleidings- of cursusinstituut, de plaats en het jaar van certificering.
 
Externe is VCA** gecertificeerd (10 punten)
Externe is niet VCA** gecertificeerd (0 punten)
Gunningscriterium Prijs
 
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 75,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Als technisch medewerker ben je een teamspeler en vind je het leuk om samen te werken met marktpartijen. Je bent een goede planner, werkt systematisch en zorgvuldig en hanteert hoge kwaliteitseisen. Verder ben je overtuigend en zelfverzekerd in mondelinge communicatie, accuraat in de schriftelijke communicatie. Je kunt goed en snel schakelen in verband met de diversiteit aan werkzaamheden en bent stressbestendig bij het oplossen van calamiteiten. Ook ben je vasthoudend in het nakomen van contractafspraken.
Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:
Plannen en organiseren: Je bepaalt op effectieve wijze doelen, prioriteiten en benodigde acties. Bovendien geef je tijd en middelen aan om deze doelen te kunnen bereiken.
Samenwerken: Je levert een bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.
Communicatieve vaardigheden: Je bent in staat tot het overdragen en ontvangen van boodschappen in woord, geschrift en non-verbaal.
Zorgvuldigheid/Nauwkeurigheid: Je bent in staat secuur te werken en oog te hebben voor details en verbanden.
De Externe wordt per competentie beoordeeld. Indien de Externe aan de competentie voldoet, krijgt de Externe de daarvoor genoemde punten. Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:
Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 10 punten
Voldoet voldoende aan competentie - 5 punten
Voldoet onvoldoende aan competentie - 0 punten
In totaal zijn er vier (4) competenties. De Externe  kan op deze vraag daardoor maximaal 40 punten scoren.
 
 
Planning
Start publicatie  13-12-2017 00:00 
Einddatum vragen 20-12-2017 23:59 
Beantwoording vragen 21-12-2017 23:59 
Sluiting publicatie 07-01-2018 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 09-01-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 23-01-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht