Beschrijving
Van 1-2-2018 t/m 31-8-2018 | Optie verlenging: 1 x 4 maanden
€0 - €40 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 04-01-2018 00:00
Vragen stellen tot 08-01-2018 09:00
Beantwoording vragen08-01-2018 17:00
Offerte indienen tot 15-01-2018 09:00
Start beoordeling 15-01-2018 09:00
Verwachte gunning 26-01-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Je ondersteunt eindgebruikers op een klantvriendelijke wijze bij diverse ICT en telecom vragen en storingen. Je verzorgt met name de 1e-lijnsondersteuning.
Je werkzaamheden bestaan uit:
Het onderzoeken, analyseren en oplossen van meldingen en signaleren van afwijkingen
Zorgen voor een effectieve bewaking en afhandeling van Servicedesk ICT meldingen, telefonisch, mail, klantbezoek en via Service portaal.
Verstrekken van ICT informatie en beantwoorden ICT vragen
Zorgen voor het analyseren en verhelpen van problemen en storingen t.o.v. de werkplek hardware. Software, telefonie en smartphones.
De mogelijkheid bestaat dat de kandidaat na een bepaalde inhuurperiode in dienst treedt bij de gemeentel.
Kandidaatomschrijving
- Je hebt aan afgeronde MBO-niveau 4 opleiding;
- Je hebt ervaring met Windows 7 en bent bij voorkeur MSCE gecertificieerd;
- Je hebt ervaring met Active Direcotry, Microsoft Exchange en Topdesk;
- Je bent bij voorkeur ITIL gecetificeerd;
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 maanden met Windows 7.
Referentie vereist
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 maanden met Active Directory en Microsoft Exchange. !Let op, beide programma's moeten letterlijk benoemd worden in het cv.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van ICT Servicedeskmedewerker wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de ICT Servicedeskmedewerker is niet mogelijk. Daarom is er sprake van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Er dient door de kandidaat kort worden aangegeven (maximaal 3 punten) waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (motivatiebrief).
De aanbieder dient een schriftelijke bevestiging ondertekend bij te voegen, waarin de aanbieder aangeeft dat de kandidaat na 11 maanden inhuur kosteloos kan worden overgenomen
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
15 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient door de kandidaat kort worden aangegeven (maximaal 3 punten) waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht.
Weging:
25 %
Overname
De aanbieder dient een schriftelijke bevestiging ondertekend bij te voegen, waarin de aanbieder aangeeft dat de kandidaat na 11 maanden inhuur kosteloos kan worden overgenomen
Weging:
10 %
Werkervaring Topdesk
Op cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met Topdesk in de rol van servicedesk medewerker.
Weging:
10 %
Certificering
Op cv aantoonbaar ITIL en MSCE gecertificeerd.
ITIL óf MSCE gecertificeerd (5 %)
ITIL én MSCE gecertificeerd (15 %)
Weging:
15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatsomschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging:
25 %
|