Beschrijving
Van 1-2-2018 t/m 1-5-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
maximaal €55 | Administratief/secretarieel | Uren: 32 per week | Aantal FTE: 0.67
Planning
Start publicatie 15-01-2018 00:00
Vragen stellen tot 21-01-2018 00:00
Beantwoording vragen 23-01-2018 00:00
Offerte indienen tot 29-01-2018 00:00
Start beoordeling 29-01-2018 00:00
Verwachte gunning 01-02-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
De gemeente Uden investeert zeer bewust in mensen, arbeidsplaatsen en voorzieningen. Uden is een ondernemende gemeente die kansen ziet en die houding brengt ons een stap verder. Uden heeft een bruisend horeca- en winkelcentrum, veel sportvoorzieningen en groene wijken en is bovendien een zeer bedrijvige gemeente. De klant als centraal vertrekpunt is kenmerkend voor onze organisatie. Wij zijn daarin ambitieus, ondernemend, resultaatgericht, lerend en gericht op samenwerking.
Wil je jezelf ontwikkelen en jouw bijdrage leveren om de toekomst van Uden, samen met leuke collega’s, op excellente wijze inhoud en vorm te geven? Kies dan voor een toekomst bij de gemeente Uden. Wij zoeken een enthousiaste kandidaat voor de functie van:
Medewerker Uitkeringen- en Debiteurenadministratie
32 uur per week tijdelijk tot 1 mei 2018
Algemeen
De afdeling Maatschappelijke dienstverlening is een dynamische afdeling die verantwoordelijk is voor het gehele sociale domein. De afdeling omvat verschillende beleidsgebieden, waaronder : Wmo, jeugd, participatie, onderwijs, sport, cultuur en gezondheid. Binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening is het beleid en de uitvoering van het Sociaal Domein ondergebracht. De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit de teams: Beleid en Projecten, Participatie en Activering, Inkomen en Ondersteuning en Kwaliteit en Juridische Zaken.
Binnen het team Inkomen en Ondersteuning zijn wij op zoek naar een tijdelijke Medewerker uitkeringen- en debiteurenadministratie.
Waar ben jij verantwoordelijk voor?
Als medewerker uitkeringen- en debiteurenadministratie verleen je diensten aan interne en externe klanten. Je focus ligt daarbij op de debiteurenadministratie en beslaglegging. Daarbij is het ook de bedoeling dat je zorgt voor kennisoverdracht aan een collega die momenteel wordt ingewerkt op de debiteurenadministartie. Tot je taken kunnen onder andere behoren:
• Het verwerken rapporten/adviezen met betrekking tot debiteuren, beslaglegging en ontvangsten;
• Het opstellen van schuldberekening/terugvordering/UWV declaraties/rentenota’s;
• Het beheer van de debiteurenadministratie inclusief het opstellen en versturen van aanmaningen.
Het zorgdragen voor financieel juiste cliëntendossiers behoort ook tot je verantwoordelijkheden.
Kandidaatomschrijving
Kandidaatprofiel
• In het bezit van een afgeronde MBO opleiding op administratief vakgebied;
• Aantoonbare kennis en ervaring op het vakgebied van uitkeringen- en debiteurenadministratie binnen het sociaal domein;
• Kennis van de gemeentelijke organisatie, de geautomatiseerde systemen (Suite4All, Corsa) en van regelingen zoals de WMO, Participatiewet, Jeugd;
• Je toont initiatief, bent flexibel en accuraat;
• Je werkt graag in teamverband maar bent ook in staat zelf een goed product af te leveren.
• Stressbestendig en accuraat;
Gespreksplanning
De eerste gesprekken staan gepland op dinsdag 30 januari a.s.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
98000000-3 - Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten
Eisen
MBO opleiding op financieel/ administratief gebied
Wij vragen een financieel/ administratieve opleiding op MBO niveau. MEAO of gelijkwaardig. Dit moet blijken uit uw CV.
Werkervaring als medewerker uitkeringen en debiteurenadministratie van minimaal 3 jaar
U hebt werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie van minimaal 3 jaar. Met een focus op debiteurenadministratie. Dit moet blijken uit uw CV.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
VAR verklaring (ingeval van ZZP)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
20 %
Ervaring binnen het vakgebied en de geatomatiseerde systemen
U hebt ruime ervaring op het vakgebied uitkeringen en debiteurenadministratie binnen een gemeente en met het werken van de geautomatiseerde systemen zoals Suite4All en corsa. Dit blijkt uit uw CV
Weging:
55 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Persoonlijkheid, werkervaring met een focus op debiteurenadministratie, de ervaring met het inwerken van collega's en kennisoverdracht binnen het team.
Weging:
25 %
|