Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Beleidsmedewerker DIV
 
Sluitingsdatum
2018-02-05 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 1-3-2018 t/m 1-3-2020   |   Optie verlenging: 2 x 6 maanden
maximaal €70   |   Dienstverlening & Facilitair   |   Uren: 18 per week   |   Aantal FTE: 0.5 
 
 
Planning
Start publicatie 23-01-2018 00:00 
Vragen stellen tot 31-01-2018 00:00 
Beantwoording vragen 01-02-2018 00:00 
Offerte indienen tot 05-02-2018 00:00 
Start beoordeling 05-02-2018 00:00 
Verwachte gunning 23-03-2018 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Het cluster Documentaire Informatie Voorziening (DIV) bestaat uit 10 medewerkers en is verantwoordelijk voor beleidsvorming, uitvoering en advisering op het gebied van (digitale) documentaire informatievoorziening.
Het cluster is momenteel volop in ontwikkeling en speerpunten voor de komende tijd zijn beleidsvorming en advisering. Daarnaast zijn digitalisering, en zaak- en procesgericht werken de ontwikkelingen waar we mee aan de slag gaan. De uitdaging voor de komende jaren is om DIV echt om te vormen van Documentaire naar Digitale Informatievoorziening en om onze klant centraal te zetten. Jij wordt de kartrekker hiervan!
 
Wat ga je onder andere doen?
• Je gaat aan de slag om het cluster te ontwikkelen;
• Je coördineert werkprocessen en stuurt op de uitvoering en voortgang van de werkzaamheden;
• Je bent voor DIV-medewerkers en gebruikers klankbord/vraagbaak bij complexere zaken;
• Je adviseert over beleid met betrekking tot documentaire informatievoorziening en doet gevraagd en ongevraagd verbetervoorstellen m.b.t. DIV-procedures/processen;
• Je vertegenwoordigt DIV in relevante projectteams en bij in- en externe overleggen;
• Je zorgt voor uniforme en heldere communicatie tussen DIV en gebruikers;
• Je bent qua kennis en ervaring een sparringpartner op zowel analoog als digitaal gebied.
 
Kandidaatomschrijving
• HBO werk- en denkniveau richting informatiebeheer en je hebt een afgeronde opleiding op dit gebied (bijvoorbeeld HMDI);
• Actuele kennis van en ruime ervaring met zaak- of procesgericht werken, bij voorkeur met de applicatie Corsa NxT;
• Overheids-/gemeente ervaring is een pré;
• Je bent resultaat- én klantgericht met oog voor interne en externe ontwikkelingen;
• Daarnaast ben je communicatief sterk, adviesvaardig, weet je te overtuigen en durf je aan te spreken waar dat nodig is;
• Je bent vernieuwend, verbindend en ondernemend en hebt het vermogen om de beoogde veranderingen te realiseren.
 
 
 
Eisen
Verklaring Omtrent Gedrag
Aanstelling is onder voorwaarde van afgifte van een recente Verklaring Omtrent Gedrag. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Relevant HBO diploma
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Werkervaring
Actuele kennis van en ruime werkervaring met zaak- of procesgericht werken, bij voorkeur met de applicatie Corsa NxT.
2 tot 5 jaar ervaring (10 %)
meer dan 5 jaar ervaring (15 %)
Weging: 15 %
 
 
Opleidingsniveau
HBO werk- en denkniveau richting informatiebeheer en een afgeronde opleiding op dit gebied (bijvoorbeeld HMDI).
Weging: 15 %
 
 
Competenties
communicatief sterk - adviesvaardig - je weet te overtuigen - durft aan te spreken waar dat nodig is - vernieuwend - verbindend - ondernemend - vermogen om beoogde veranderingen te realiseren 
Weging: 15 %
 
 
Vereisten
Overheids-/gemeente ervaring is een pré. (10 %)
Je bent resultaat- én klantgericht met oog voor interne en externe ontwikkelingen. (10 %)
Weging: 10 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In dit gesprek zal nadrukkelijk worden stil gestaan bij de werkervaring en de gevraagde competenties worden getoetst 
Weging: 25 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht