Beschrijving
Van 12-2-2018 t/m 31-5-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
maximaal €65 | Administratief/secretarieel | Uren: 32 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 25-01-2018 00:00
Vragen stellen tot 29-01-2018 09:00
Beantwoording vragen 29-01-2018 17:00
Offerte indienen tot 05-02-2018 08:00
Start beoordeling 05-02-2018 08:00
Verwachte gunning 09-02-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
De afdeling Bedrijfsvoering van de gemeente Meppel, werkt aan de verbinding in de bedrijfsvoering. Klantgericht maar met een bedrijfsmatige benadering. Uitvoering en beheer, maar ook adviserend, kaderstellend en control. De afdeling zorgt voor de doorontwikkeling van zowel personeel als organisatie.
Voor het team Belastingen van de gemeente Meppel zoeken we een tijdelijke
Medewerker heffing, invordering en kwijtschelding
(32 uur, tijdelijk voor de duur van 3 maanden, met een optie tot verlenging van 2x3 maanden)
Wat ga je doen?
• Behandelen kwijtscheldingsverzoeken ondernemers/zzp’ers;
• Behandelen administratief beroepschriften tegen kwijtscheldingsuitspraken;
• Behandelen bezwaarschriften tegen diverse gemeentelijke heffingen en het telefonisch contact hierover
afhandelen;
• Opstellen van mutaties binnen het debiteurenbestand en periodiek verzorgen afsluiting van
invorderingsadministratie;
• Automatische incasso: registreren termijnen, sorteringen, standaardbrieven, koppeling betaling en
debiteurenaanslag;
• Diverse taken op het gebied van OZB, Afvalstoffenheffing en Rioolheffing.
Kandidaatomschrijving
Wat breng je mee?
• Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding, richting bedrijfsadministratie. Aanvullend beschik je minimaal
over de basisopleiding Belastingen. Beschik je over de HALO dan is dat een pré;
• Je beschikt over kennis en ruime ervaring op het gebied van kwijtschelding en gemeentelijke heffingen;
• Je beschikt over ervaring met het Centric pakket GISVG, kennis en ervaring met pakket Key2Financien
en Verseon is een pré;
• Als persoon ben je analytisch, stressbestendig en communicatief vaardig.
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar met kwijtschelding én gemeentelijke heffingen voor of bij een gemeente.
Referentie vereist
Systeemkennis
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de systemen GISVG (Centric).
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker Heffing, invordering en kwijtschelding wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Heffing, invordering en kwijtschelding is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf dat de offerte indient
Motivatiebrief
Door de kandidaat zélf geschreven motivatiebrief (max 1 A-4) (Toevoegen als bijlage).
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
10 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging:
25 %
Opleiding MBO
Op CV aantoonbaar afgeronde MBO-opleiding niveau 4 in de richting bedrijfsadministratie
Weging:
10 %
Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde basisopleiding belastingen en/of HALO
Op cv aantoonbaar een afgeronde basisopleiding belastingen en HALO (5 %)
Op cv aantoonbaar een afgeronde HALO (10 %)
Op cv aantoonbaar een afgeronde basisopleiding belastingen en HALO (15 %)
Weging:
15 %
Systeem kennis
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het systeem Verseon en Key2Finance
Werkervaring opgedaan met Verseon (5 %)
Werkervaring opgedaan met Key2Finance (10 %)
Werkervaring opgedaan met beide systemen (15 %)
Weging:
15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht- en kandidaatomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging:
25 %
|