Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
5-3-2018 |
Einddatum |
31-12-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36,00 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Hoofdtaken functie :
• Opstellen Jaarplannen:
- Verantwoordelijk voor de beoordeling van de onderhoudstoestand en het tijdig en correct aanleveren van de (her-) inspectie-gegevens.
- Technische complexiteit: gemiddeld; interne- en externe relaties: vaste procesgang; Bestuurlijke complexiteit: eenvoudig.
- Is verantwoordelijk voor en houdt de meerjaren- onderhouds-planning bij om te komen tot een betrouwbaar conceptjaarplan op basis van Conditie Afhankelijk Onderhoud.
- Draagt zorg voor het actueel houden van de bestandsgegevens van de aan hem/haar toegewezen gebouwen van het maatschappelijke vastgoed dat door de afdeling wordt beheerd.
- Levert gegevens aan voor het gebouwen beheerssysteem.
- Verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van administratieve gegevens in de werkorder module van het gebouwenbeheerssysteem.
• Advies / Communicatie:
- Adviseert de opdrachtgever en gebruiker over de onderhoudsplannen.
- Informeert de opdrachtgever c.q. gebruiker mbt tot voortgang van uit te voeren onderhoudswerkzaamheden.
- Voert zelfstandig periodiek overleg met klanten, leveranciers en opdrachtgevers.
• Voorbereiding:
- Organiseert zelfstandig de voorbereiding van de uitvoering van de goedgekeurde jaarplannen.
- Is verantwoordelijk voor het efficiënt (doen) inkopen van werken en diensten op een open, transparante en integere wijze.
- Ziet toe op de naleving van de onderhoudstechnische bepalingen in het huurcontract of andere overeenkomsten.
• Uitvoering:
- Is verantwoordelijk voor het aansturen en controleren van de opgedragen werkzaamheden op de aspecten tijd, geld en kwaliteit, informatie en organisatie.
- Is verantwoordelijk voor en bewaakt de beschikbare financiële middelen voor de toegewezen gebouwen.
- Beoordeelt, registreert en behandelt storingen van gebruikers.
- Begeleidt en houdt toezicht op door derden uit te voeren werken.
• Bijzondere aandachtsgebieden:
- Werkt aan verschillende aandachtsgebieden ten behoeve van de afdeling.
Functie-eisen :
• MBO+ richting Bouwkunde.
• Minimaal 3 jaar werkervaring als jr. Projectleider technisch beheer of gelijkwaardig.
• Ervaring in projectmatig werken.
Competenties :
Samenwerken niveau 2, Resultaatgerichtheid niveau 2, Klantgerichtheid niveau 2, Kwaliteitsgerichtheid niveau 2, Aanpassingsvermogen niveau 2, Probleemanalyse, Oordeelsvorming, Marktgerichtheid, Plannen en Organiseren.
|