Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1678
 
Opdracht
Klantmanager
 
Sluitingsdatum
2018-02-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1678

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

2 maal 6 maand(en)

Regio

Noord-Holland

Uren per week

32 uur

Verloopt op

13-02-2018 09:00

 

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar een Klantmanager, die zelfstandig de relaties beheert van klanten met zwaardere en of meervoudige problematiek (60 tot 80% loonwaarde). 
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen. Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden): 
Voeren van (intake) gesprekken
Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assessment)
Motiveren en selecteren
Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten .
Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling 
Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
Het matchen van klanten op praktijkbanen, proefplaatsingen en vrijwilligerswerk
 
 
Algemeen voor de opdracht geldt:
Het behalen van beoogde resultaten
Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
Geven van voorlichting
Fraude alertheid
Tijdig en nauwkeurig administreren
 
 
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 55,- (exclusief BTW, inclusief reiskosten, inclusief fee).
 
 
Gunningscriteria (weging)
2. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding (10 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround klantmanager bij een gemeente (30 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het begeleiden van klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek (60 tot 80% loonwaarde) en/of Statushouders (20 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met matching van kandidaten op werkervaringsplaatsen, stages, activiteiten en/of praktijkbanen (20 punten)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. In de eerste beoordelingsfase wordt in eerste instantie beoordeeld of de kandidaten voldoen aan de knock-outcriteria. Kandidaten dienen te voldoen aan de knock-outcriteria om verder te gaan in de procedure. Vervolgens wordt beoordeeld in welke mate de kandidaten voldoen aan de gunningscriteria. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste scores op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
Proactief
Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
Zelfsturend vermogen
In staat zijn de samenhang te zien
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht