Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
021294
 
Opdracht
Projectleider Sociaal Domein
 
Sluitingsdatum
2018-02-21 23:58
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 06-02-2018
Einddatum 21-02-2018
Optie tot verlenging ja.
Uren per week 24 uur
 
 
Opdracht omschrijving
Om uitvoering te geven aan het beleidsplan sociaal domein wordt er beleid voor ‘meedoen’ geformuleerd. Opdracht is om de betekenis hiervan verder uit te werken naar de praktijk van alle dag. Het gaat dan om nieuwe uitvoeringsregels voor financiële ondersteuning aan inwoners en om de wijze waarop we in de praktijk de situatie van inwoners beoordelen en financiële of ondersteunings­voorzieningen inzetten. Dit vergt een serieuze omslag waarbij verbinding nodig is tussen verschillende thema’s binnen en buiten het sociaal domein, van inkomen en eenzaamheid tot sport en ruimtelijke plannen.
 
Wij zijn op zoek naar een Projectleider die leiding geeft aan het uitwerken en realiseren van het Meedoenbeleid.
 
 
Verantwoordelijkheden
Taken:
Je stuurt het projectteam aan;
Je legt op inhoud verantwoording af aan de programmamanager;
Je bent er verantwoordelijk voor het resultaat en de voortgang binnen de gestelde kaders;
Je bent verantwoordelijk voor integraal resultaat (zo nodig ook voorzien van juridisch en/of financieel advies);
Je bent verantwoordelijk voor het halen en brengen van informatie over het project bij beleidsadviseurs, contractmanagers, medewerkers in de uitvoering, portefeuillehouders en andere betrokkenen (waaronder ook externen: inwoners, partijen in het veld);
Je bent verantwoordelijk voor het creëren van draagvlak, verbinding en betrokkenheid van de medewerkers (beleid, uitvoering e.a. betrokkenen) binnen de gemeente;
Je bent verantwoordelijk voor de borging van de uitkomsten van het project binnen de dagelijkse praktijk.
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2018 tot en met 31 augustus 2018 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
 
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Je hebt kennis, ervaring en overzicht van het sociaal domein;
Je hebt (bestuurlijke) sensitiviteit: je weet je goed te bewegen binnen het speelveld met externe partijen (o.a. zorgaanbieders) en weet verbinding te leggen;
Je bent je bewust van de dynamiek, processen en verschillende belangen binnen de gemeentelijke organisatie en de andere betrokken organisaties en partijen en stemt je aanpak hierop af;
Je bent bekend en hebt ervaring met de gemeentelijke overheid;
Je hebt kennis en ervaring met projectleiderschap;
Je hebt een proactieve houding, waarbij je zelf ook initiatieven neemt en anderen weet te motiveren om constructieve bijdragen te leveren;
 
HBO niveau bij voorkeur aangevuld met relevante opleidingen, zoals Procesmanagement of Prince 2.
 
 
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %HBO niveau bij voorkeur aangevuld met relevante opleidingen.
50 %
Je hebt kennis, ervaring en overzicht van het sociaal domein;
Je bent bekend en hebt ervaring met de gemeentelijke overheid;
Je hebt kennis en ervaring met projectleiderschap;
20 %Procesmanagement of Prince 2.
 
 
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 75,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
 
Planning
Start publicatie  06-02-2018 00:00 
Einddatum vragen 14-02-2018 23:59 
Beantwoording vragen 19-02-2018 23:59 
Sluiting publicatie 21-02-2018 23:58 
Beoordeling offertes (vanaf) 22-02-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 15-03-2018 23:59 
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht