Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1693
 
Opdracht
Specialist Inkomen
 
Sluitingsdatum
2018-02-20 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1693

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

3 maal 3 maand(en)

Regio

Noord-Holland

Uren per week

24 uur

Verloopt op

20-02-2018 09:00

 

 

Opdracht
Je screent de meldingen voor aanvragen levensonderhoud, doet de eerste gesprekken met de klant en reikt aanvragen uit. Je maakt samen met de klant een diagnose van de situatie met het oog op “meedoen naar vermogen”.
Je behandelt ook inhoudelijk de aanvragen voor levensonderhoud en aanvragen voor bijzondere bijstand. Je bent verantwoordelijk voor de rechtmatigheid van de uitkeringen in brede zin. Je verzorgt stoprapportages, doet heronderzoeken en voert tussentijdse beoordelingen uit. Ook het opleggen van maatregelen en boetes behoren tot je takenpakket.
 
 
Minimumeisen / knock-outcriteria 
1. Zo spoedig mogelijk beschikbaar, uiterlijk 26 februari 2018
2. Uurtarief maximaal € 50,- exclusief BTW, inclusief reiskosten
3. Minimaal 24 uur per week beschikbaar
4. Aantoonbare kennis van de Participatiewet en aanverwante regelingen
 
 
Gunningscriteria (weging)
5. Aantoonbare werkervaring met Suite4SociaalDomein (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met CompetenSyS (20 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als specialist inkomen / klantmanager participatiewet (45 punten)
 
 
Competenties
Klantvriendelijk: je hebt inlevingsvermogen, je toont respect, je geeft de juiste informatie, je stelt de klant centraal en zoekt samen met de klant naar oplossingen binnen de kaders van de wet
Mondeling communicatief vaardig: je past je taalgebruik aan op de situatie, je kan goed luisteren, samenvatten in interpreteren
Doorvragen: je stelt open vragen, herkent tegenstrijdigheden, maakt vaagheden helder, je onderscheidt hoofd- van bijzaken
Schriftelijk communicatief vaardig: je correspondentie en verslaglegging is volledig, (juridisch) juist en je taalgebruik is afgestemd op de ontvanger
Fraudealert: je herkent fraude en bent hier alert op
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht