Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Office Manager
 
Sluitingsdatum
2018-03-02 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support, Sales
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1708

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

WO

Optie tot verlenging

3 maal 6 maand(en)

Regio

Noord-Holland

Uren per week

16

Verloopt op

02-03-2018 09:00

 

Opdracht
De taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden tijdens de tijdelijke opdracht zijn:
Office management
Kopersbegeleiding (marktering, verkoopbegeleiding, brochures samenstellen, contractonderhandelingen en administratieve afhandeling.
Opzetten administratie (administratieve organisatie) van GEM BV
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
2. Uurtarief maximaal € 90,00 exclusief BTW
3. Minimaal 10 jaar ervaring met Office Management             
 
 
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar ervaring in Office Management voor een GEM B.V. (40 punten)
5. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met kopersbegeleiding (30 punten)
6. Minimaal 3 jaar gemeentelijke werkervaring in de afgelopen 5 jaar (30 punten)            
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
 
 
Competenties
Samenwerken
Plannen en organiseren
Zelfstandig
Gedreven

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht