Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1708
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
WO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 6 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
16
|
Verloopt op
|
02-03-2018 09:00
|
Opdracht
De taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden tijdens de tijdelijke opdracht zijn:
Office management
Kopersbegeleiding (marktering, verkoopbegeleiding, brochures samenstellen, contractonderhandelingen en administratieve afhandeling.
Opzetten administratie (administratieve organisatie) van GEM BV
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
2. Uurtarief maximaal € 90,00 exclusief BTW
3. Minimaal 10 jaar ervaring met Office Management
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar ervaring in Office Management voor een GEM B.V. (40 punten)
5. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met kopersbegeleiding (30 punten)
6. Minimaal 3 jaar gemeentelijke werkervaring in de afgelopen 5 jaar (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Samenwerken
Plannen en organiseren
Zelfstandig
Gedreven
|