Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Ruimtelijke Ordening
 
Sluitingsdatum
2018-03-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Van 12-3-2018 t/m 12-3-2019   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden
€0 - €75 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 20 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 20-02-2018 00:00 
Vragen stellen tot 26-02-2018 09:00 
Beantwoording vragen 26-02-2018 16:00 
Offerte indienen tot 05-03-2018 09:00 
Start beoordeling 05-03-2018 09:00 
Verwachte gunning 09-03-2018 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Het team Leefomgeving binnen de Gemeente bestaat uit 22 medewerkers. Het team is verantwoordelijk voor de thema’s Wabo (vergunningverlening en handhaving), APV en bijzondere wetten, BAG, Duurzaamheid, Wonen, Grondzaken, Afval, Bodem, Geluid, Externe Veiligheid en Ruimtelijke Ordening.
Je voelt je thuis in een gemeentelijke organisatie die zich opstelt als partner in de samenleving. Die de kracht van de kleine gemeente wil benutten en hoge eisen stelt aan de kwaliteit van de dienstverlening aan haar inwoners. Je werkt zelfstandig, neemt verantwoordelijkheid en zoekt de interne en externe samenwerking
 
 
Wat ga je doen?
• Je behandelt aanvragen voor ruimtelijke plannen die afwijken van het bestemmingsplan en adviseert het gemeentebestuur hier over.
• Je handelt planologische procedures af om deze plannen mogelijk te maken.
• Je draagt bij aan het actueel houden van het planologisch kader.
• Je draagt bij aan de uitvoering van voorkomende werkzaamheden van het team.
 
Kandidaatomschrijving
Van alle medewerkers in Olst-Wijhe wordt verwacht dat deze klantgericht zijn, flexibel gedrag vertonen en probleemoplossend vermogen bezitten. De medewerker Ruimtelijke Ordening dient daarnaast te beschikken over uitstekende schriftelijke – en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden, kan goed samenwerken, is onderhandelingsvaardig en resultaatgericht. Verder zijn de competenties oordeelsvorming en nauwkeurigheid relevant.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
Wie zoeken wij?
Een flexibele en kwaliteitsgerichte medewerker die:
• samen met initiatiefnemers en collega’s zoekt naar creatieve ruimtelijke oplossingen;
• de balans weet te vinden tussen het belang van initiatiefnemers en de  maatschappelijke meerwaarde;
• omgevingsbewust is en gevoel heeft voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
• zorgt voor een goede afstemming in de organisatie;
• ervaring heeft met het adviseren over en begeleiden van complexe ruimtelijke initiatieven.
 
 
 
Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als medewerker Ruimtelijke Ordening, opgedaan in de afgelopen 5 jaar bij of voor een gemeente. 
Referentie vereist 
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding in het vakgebied Planologie en/of Ruimtelijke Ordening. 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker ruimtelijke ontwikkeling wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker ruimtelijke ontwikkeling is niet mogelijk. Daarom is er sprake van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. 
Zelfgeschreven motivatiebrief
De kandidaat heeft een zelfgeschreven motivatiebrief toegevoegd. (Max 1 A-4) 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Werkervaring gemeente
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als medewerker Ruimtelijke Ordening, opgedaan in de afgelopen 5 jaar bij of voor een gemeente. 
Weging: 19 %
 
 
Werkervaring adviesrol 
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het adviseren van het gemeentebestuur bij aanvragen van ruimtelijke plannen. 
Weging: 15 %
 
 
Beschikbaarheid
Op cv aantoonbaar per 12 maart 2018 beschikbaar voor 20 uur per week. ! Let op: Dit dient letterlijk in het cv aangegeven te zijn, anders worden deze punten niet toegekend.
Weging: 6 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht