Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
021488
 
Opdracht
Casemanager (consulent werk)
 
Sluitingsdatum
2018-03-02 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 05-03-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja
Uren per week 20-28
 
 
Opdracht omschrijving
Als Casemanager ben je verantwoordelijk voor je eigen caseload en zet je naar eigen inzicht instrumenten in om te zorgen voor een rechtmatige én doelmatige verstrekking van uitkering. Als Casemanager ben je een specialist op het gebied van de Participatiewet. Je hebt een brede oriëntatie met betrekking tot de sociale zekerheidswetgeving. Je vindt het een uitdaging om je kennis van mogelijkheden en regels toe te passen in maatwerk voor de klant, met als doel het vergroten van de zelfstandigheid & maatschappelijke participatie van de klant én een rechtmatige toepassing van de regelgeving. Je neemt een rechtmatige beslissing bij complexe aanvragen.
 
 
Verantwoordelijkheden
Intake en diagnose t.a.v. de doelmatigheid van de uitkering;
Opstellen van een trajectplan/plan van aanpak waarin afspraken over de re-integratie zijn vastgelegd;
Inkoop van en regievoering op re-integratietrajecten;
Uitvoeren van re-integratietrajecten en controleren op het nakomen van gemaakte afspraken;
Uitvoeren van andere onderdelen van de Participatiewet, bv de taaleis & de tegenprestatie;
Samenwerking met o.a. de inkomensconsulent, het externe gebiedsteam, de accountmanager werkgelegenheid;
Rapporteren over de voortgang van de trajecten in klantvolgsysteem.
III. Eisen en gunningscriteria
 
 
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar van 5 maart 2018 (of zsm)  tot en met 31 december 2018 voor 20-28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
 
 
Kwaliteit (eisen)
U voegt een correct (!) en actueel CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
 
 
HBO
Gunningscriteria
 
 
Gunningscriteria (wensen)
40 % werkervaring met de uitvoering van de P-wet bij een gemeente
60 % specifieke competentie: innovatief
 
 
Prijs (eisen)
Minimaal: € 25,00
Maximaal: € 55,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. innovatief
2. klantgericht & communicatief vaardig
3. samenwerken
4. verantwoordelijk
5. integer
 
 
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Aanvullende informatie
Aanvullende informatie
Aanvullende Informatie
Vragen betreffende deze aanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van Inhuur WerkenInFriesland worden voorgelegd. Alle Leveranciers worden vervolgens door middel van de nota van inlichtingen, 1 a 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op deze vragen.
CV
Onder een CV verstaan wij een CORRECT EN ACTUEEL overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. WerkenInFriesland behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Planning
 
 
Start publicatie  21-02-2018 00:00 
Einddatum vragen 26-02-2018 17:00 
Beantwoording vragen 28-02-2018 23:59 
Sluiting publicatie 02-03-2018 12:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 05-03-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 09-03-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht