Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1710
|
Aanvang
|
1 maart 2018
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
32 uur
|
Verloopt op
|
23-02-2018 09:00
|
Hoofdtaken:
Ontvangen, registreren en beoordelen van calls (vragen, wensen, informatie, verzoeken en storingen/incidenten);
Je bent eerste aanspreekpunt voor alle soorten IT vragen en zorgt voor een oplossing of stemt dit af met een specialist om gezamenlijk een passende oplossing te vinden;
Functionele gebruikersondersteuning;
Werkplek ondersteuning (bijvoorbeeld bij interne verhuizingen en vervanging van werkplekken).
Belangrijk:
Je staat in direct contact met de klant en fungeert als adviserend aanspreekpunt;
Je maakt een snelle en correcte analyse en probeert calls op een klantvriendelijke wijze zoveel mogelijk 1e-lijns op te lossen;
Je bent zichtbaar op de werkvloer en communicatief;
Je werkt zelfstandig en hebt gevoel voor kwaliteit en service;
De werkomgeving kan soms behoorlijk hectisch zijn.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde HBO opleiding
2. Beschikbaar minimaal 32 uur per week
3. Uurtarief maximaal € 45,- exclusief BTW / inclusief reiskosten
4. Beschikbaar per 1 maart 2018
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een 1e-lijns support rol (50 punten)
6. MCTS Windows gecertificeerd (20 punten)
7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met o.a. Citrix producten, Windows Office 2010 en 2013, TOPdesk etc. (30 punten)
Competenties
Kwaliteitsgericht
Communicatieve vaardigheden
Omgevingsbewust
Klantvriendelijk
Luisteren
Overtuigingskracht
Inlevingsvermogen
|