Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
021473
 
Opdracht
Medewerker invordering en kwijtschelding
 
Sluitingsdatum
2018-03-04 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Fiscaal
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
 Werken in Friesland - Inhuur 
 Gerd Heijmans  
 
Dashboard
 
DAS categorie
Startdatum 12-03-2018
Einddatum 12-09-2018
Optie tot verlenging Verlenging niet uitgesloten
Uren per week 28-36
 
 
Opdracht omschrijving
 
Administratie en verslaggeving 
Het cluster administratie en verslaggeving beheert de diverse financiële administratie (debiteuren, crediteuren, objectenadministratie e.a.) en verzorgt het betalingsverkeer.
 
Belastingen 
Het cluster belastingen ontwikkelt het bestaand en nieuw gemeentelijk belastingbeleid en verzorgt de uitvoering en administratie.
 
Verzekeringen 
Het cluster verzekeringen verzorgt het contractbeheer van de verzekeringspolissen, inclusief de inkoop en aanbesteding, alsmede de afhandeling van schadeclaims door of tegen de gemeente.
 
De functie medewerker invordering en kwijtschelding valt onder het cluster Belastingen.
 
Deze opdracht wordt tegelijkertijd zowel intern als extern bekend gemaakt, waarbij geldt dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben.
Verantwoordelijkheden
Verzorgt de publiek- en privaatrechtelijke (dwang)invordering
Onderhoudt contacten met (gerechts)deurwaarders en invorderingsbureau
Verzorgt het versturen van beschikking betalingsregeling
Invorderen derden
Verzorgt de mutaties invorderingswerkzaamheden in het financieel pakket.
Administratieve afwikkelen van kwijtscheldingsverzoeken
Verzorgt informatie over kwijtschelding en actualiseert informatie, volgt ontwikkelingen etc.
 
 
 
Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is per direct inzetbaar voor de duur van 6 maanden, voor 28-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
 
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
 
Aantoonbaar 2 jaar ervaring in het vakgebied.
 
MBO werk- en denkniveau.
 
Gunningscriteria (wensen)
50 %
Recente werkervaring als medewerker invordering en kwijtschelding of soortgelijke functie.
50 %
Relevante vakkennis op het gebied van gemeentelijke administraties.
 
 
Prijs (eisen)
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. Integriteit
2. Verantwoordelijkheid
3. Analytisch vermogen
4. Kwaliteitsgerichtheid
5. Nauwkeurigheid
 
 
Planning
Start publicatie  22-02-2018 00:00 
Einddatum vragen 28-02-2018 12:00 
Sluiting publicatie 04-03-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht