Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-3-2018 |
Einddatum |
31-5-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
24,00 |
Toelichting aantal uur per week |
Aantal werkdagen: 3 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
Uurtarief incl. alle onkosten ex. btw dient u zelf te bepalen |
Achtergrond Digital Business Solutions is een nieuwe afdeling die zich gaat richten op het realiseren van digitale oplossingen en data services voor bedrijven in de haven en hun klanten die zich richten op het optimaliseren van de logistieke keten en netwerken. In een eigen innovatie lab werden ideeën ontwikkeld en getoetst. Succesvolle concepten werden vervolgens in Delivery tot professionele producten omgebouwd en worden aangeboden aan klanten. In Rotterdam en wereldwijd.
Wij zoeken een service manager, die wil meebouwen aan een nieuwe afdeling, die met hun innovatieve producten het voortouw wil nemen bij de disruptieve digitalisering revolutie die op dit moment plaatsvindt in de digitale sector - in de eerste 2-3 maanden voor 3 dagen/week als kwartiermaker.
Onze Producten draaien allemaal in de publieke cloud op diverse SaaS of Cloud platformen (Amazon, Microsoft, IBM).
Wat ga je doen?
? Opbouw van support voor de afdeling DBS waarmee wij richting onze internationale klanten professionaliteit en kwaliteit uitstralen die bij onze innovatieve nieuwe producten passen;
? opzetten van 1e, 2e en 3e lijn;
? support passend bij de werkwijze bij DBS: teamownership, DevOps, incrementeel;
? support moet meeschalen met de grote van de producten. Teams zijn nu al bezig met "best effort" technisch support. Net zoveel support als nodig, maar wel voorbereid als producten meer klanten krijgen;
? aansluiting zoeken bij bestaande support regelingen binnen HbR;
? opstellen van bijhorende SLAs, OLAs,DAP contracten met leveranciers voor de hele keten;
? implementeren van processen, tooling en workflows;
? voor initieel 3 producten in Q2 (april) en in dit jaar rond 6-8 producten totaal;
? sommige producten gaan internationaal live en zouden dus ook internationaal support krijgen;
? Moet zo nodig standby shifts kunnen draaien.
Functie-eisen
• Relevante opleiding op HBO-niveau;
• ervaring in inregelen en opbouwen van Support (hosting, technisch, applicatie, functioneel support en contact centers);
• ervaring in het werken met agile omgevingen. In staat zijn om draagvlak te creëren en werkbare oplossingen te implementeren die past bij de werkwijze en DevOps gedachten bij de teams;
• ervaring in het opstellen van maken met contract afspraken, SLA’s, DAPs, dataleveringscontracten etc.;
• Kennis ITIL, ASL is een pre;
• Communicatief vaardig;
• Service integratie en management (SIAM) is een pre.
|