Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
021748
 
Opdracht
medewerker informatiebeheer
 
Sluitingsdatum
2018-03-14 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 05-03-2018
Einddatum 14-03-2018
Optie tot verlenging 2 keer 3 maanden
Uren per week meerdere fte
 
 
 
Opdracht omschrijving 
 
Beleid en advies
Het cluster Beleid en advies draagt zorg voor de ontwikkeling en implementatie van het informatie- en recordmanagementbeleid alsmede de advisering over gebruik en inrichting van het informatiebeheer. Daartoe behoort ook de zorg voor het webformulierenbeheer, het archief- en recordbeheer, het kwaliteitsbeheer, het procesbeheer en auditing.
 
Informatiebeheer
Het cluster Informatiebeheer ondersteunt de gebruikers van de informatiesystemen en voert het archief- en recordbeheer uit.  Vanuit de uitvoering draagt het team bij aan het kwaliteitsbeheer, het procesbeheer en auditing.
 
Overgedragen- & streekarchief
Dit cluster verzorgt de inrichting en het beheer van deze archieven. Daartoe behoort ook de zorg voor erfgoedcollecties, toegankelijk maken van archief voor (historisch) onderzoek en publieksgerichte taken zoals ondersteuning, informatie, lezingen e.d. Dit team verzorgt tevens het overgedragen archief van de gemeenten.
 
 
Verantwoordelijkheden
Verzorgen van het archief- en recordbeheer op de verschillende locaties
Zorg dragen voor de meer complexe dossiervorming, kwaliteitsbeheer, voorbereiding van vernietiging en overbrenging e.d.
Behandelen  van informatievragen
Ondersteunen van de gebruikers informatiesystemen bij de meer complexe vragen
Beheren van instrumenten m.b.t. informatiebeheer.
 
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
 
De kandidaten zijn per direct inzetbaar tot en met 1 januari 2019. De inhuuropdracht kan met 2 keer 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
 
 
Kwaliteit (eisen)
relavante kennis op het vakgebied
 
Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau en je beschikt over relevante vakkennis op  het vakgebied
Je werkt nauwgezet met oog voor detail
Je hebt werkervaring binnen de overheid
Je beschikt over ruime digitale vaardigheden
Je bent je bewust dat het op te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. 
Je legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. 
Je beschikt over analytisch vermogen,  komt afspraken na en werkt klant- en kwaliteit gericht
Je kan systeemgericht werken met oog voor wat de bedoeling is
Je werkt proactief en bent besluitvaardig. Ziet kansen en weet ze te benutten 
Je past je bij wijzigende omstandigheden aan om een gesteld doel te bereiken. Geen 9 tot 5 mentaliteit
Je beschikt over de volgende competenties:  analytisch vermogen, klantgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, verantwoordelijk en nauwkeurig
Je hebt een positieve houding ten opzichte van het Fries en beheerst het minimaal passief
 
 
 
Gunningscriteria (wensen)
100 %
kennis van Decos Join is een pre
 
 
 
Prijs (eisen)
Minimaal: € 35,00
Maximaal: € 55,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
 
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. analytsich
2. klantgericht
3. kwaliteitsgericht
4. vernatwoordelijk
5. nauwkeurig
 
 
Planning
Start publicatie  05-03-2018 00:00 
Einddatum vragen 09-03-2018 23:59 
Beantwoording vragen 12-03-2018 23:59 
Sluiting publicatie 14-03-2018 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 16-03-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 20-03-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht