Beschrijving
Van 30-3-2018 t/m 1-7-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€0 - €34 per uur | Dienstverlening & Facilitair | Uren: 20 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 12-03-2018 00:00
Vragen stellen tot 18-03-2018 00:00
Beantwoording vragen 19-03-2018 00:00
Offerte indienen tot 23-03-2018 00:00
Start beoordeling 23-03-2018 00:00
Verwachte gunning 29-03-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Voor het tijdelijk uitvoeren van werkzaamheden binnen het Klant Contact Centrum zijn wij tot 1 juli 2018 op zoek naar een medewerker KCC voor 20 uur per week.
Binnen het KCC verricht je werkzaamheden die te maken hebben met telefonisch en digitaal contact met burgers:
Beantwoording eerstelijns vragen;
Maken van afspraken;
Registratie meldingen openbare ruimte en gevonden en verloren voorwerpen;
Voortgang van meldingen bewaken en klant actief hierover informeren;
Raadplegen vakafdeling inzake de toepassing van wet- en regelgeving.
Kandidaatomschrijving
Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
MBO+ werk- en denkniveau;
Ervaring met klantcontact in een gemeentelijke organisatie;
Enthousiast, flexibel, communicatief vaardig, stressbestendig en klantgericht;
Inlevingsvermogen, snel schakelen, hoofd- en bijzaken scheiden en een teamplayer;
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden, evenals basiskennis van de moderne talen;
Inzet is met name op vrijdag (ook wel de donderdag).
Eisen
Bij deze opdracht zijn geen eisen geformuleerd.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie; Ervaring met klantcontact in een gemeentelijke organisatie.
Weging: 25 %
MBO+ werk- en denkniveau
Weging: 10 %
Functie eisen
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden. Basiskennis van de moderne talen.
Weging: 15 %
Competenties
Enthousiast, flexibel, communicatief vaardig, stressbestendig en klantgericht.
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de genoemde criteria zoals werkervaring, competenties en opleidingsniveau.
Weging: 25 %
|