Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Functioneel beheerder
 
Sluitingsdatum
2018-04-17 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Van 23-4-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden  
€0 - €80 per uur   |   Automatisering/ICT   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 04-04-2018 00:00 
Vragen stellen tot 09-04-2018 09:00 
Beantwoording vragen 09-04-2018 17:00 
Offerte indienen tot 17-04-2018 08:00 
Start beoordeling 17-04-2018 08:00 
Verwachte gunning 20-04-2018 00:00 
Details opdracht
 
 
Dit ga je doen
Ontwerpen en bouwen van e-diensten. Een e-dienst bestaat uit een webformulier voor de klant en een zaakafhandelproces voor de medewerker.
Specifiek voor het sociaal domein: koppelen van Suite voor het Sociaal domein en de eSuite.
Proactief ondersteunen van gebruikers.
Je neemt gebruikers “bij de hand” in het gedachtengoed van zaakgericht werken.
Je kunt gemakkelijk een vertaalslag maken tussen de informatiebehoefte van de klant en de functionaliteiten van het systeem.
Van jou wordt verwacht dat je op een open wijze communiceert om knelpunten op te lossen.
Klant- en kwaliteitsgerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekende competenties.
Concrete werkzaamheden 
Ontwerpen en bouwen van e-diensten met de grafische editor van de eSuite
Ondersteunen van gebruikers
Testen van nieuwe processen en releases
Geven van trainingen
 
 
andidaatomschrijving
Je hebt minimaal een HBO-opleiding (bij voorkeur in de richting informatie & organisatie). Je hebt ruime kennis van en ervaring met zaakgericht werken. Je hebt ervaring met het ontwikkelen van e-diensten in de eSuite en hebt de cursus grafische editor afgerond. Daarnaast bezit je communicatieve vaardigheden, ben je pro-actief en ben je in staat om flexibel in te spelen op de vraag van de organisatie. Je hebt werkervaring met BiSL.
 
Genoemde competenties in de opdracht- en/of kandidaatomschrijving worden door de opdrachtgever getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.
 
Wanneer je als zzp'er (zonder tussenkomst van een intermediair) aangenomen wordt op deze opdracht, zal er na gunning door de gemeente een modelovereenkomst beschikbaar gesteld worden voor de opdracht
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding. 
Werkervaring functioneel beheerder
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder. 
 
Referentie vereist 
Werkervaring Zaakgericht werken
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met zaakgericht werken. 
 
 
Referentie vereist 
Zelfgeschreven motivatiebrief
Door de kandidaat zélf geschreven motivatiebrief, door de inschrijver als bijlage toe te voegen. 
 
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde Atos e-Suite Editor training 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient door de kandidaat zélf gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). Dit wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Gemeentelijke werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder bij een gemeente. 
Weging: 13 %
 
Werkervaring e-Suite
Op cv aantoonbaar minimaal jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het ontwikkelen van e-diensten in e-Suite. !Let op: Dit dient letterlijk in het cv aangegeven staan dat het om ontwikkelen van e-diensten in e-Suite gaat.
Weging: 17 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht- en kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 
25 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht