Beschrijving
Startdatum 22-05-2018
Einddatum 31-12-2019
Optie tot verlenging 2 x 6 maanden
Uren per week gemiddeld 32 uur
Opdracht omschrijving
De kern van de Opdracht is het uitvoeren van het technisch beheer van de gebouwen, terreinen en voorzieningen..
In de basis gaat het om het voeren van regie, het houden van toezicht op het service (preventief) en vervangend onderhoud en de projectbegeleiding van verbouwingen / renovaties aan de hand van de begroting 2018-2019. Het technisch beheer omvat: bouwkundig, w-installaties en e-installaties.
De technisch beheerder is voor de periode van 22 mei 2018 t/m 31 december 2019 gemiddeld 32 uur per week beschikbaar. Daarnaast buiten de reguliere kantoortijden telefonisch en zonodig op locatie beschikbaar ingeval van calamiteiten. Indien het werkaanbod door bepaalde omstandigheden minder is zullen we (in goed overleg) terugschalen naar minimaal 24 uur per week. In andere situaties zullen we daarentegen opschalen naar 40 uur per week. Ook hier weer in goed overleg.
Verder hoeft de ingehuurde technisch beheerder niet per se altijd fysiek aanwezig te zijn. Bij bijvoorbeeld het voorbereiden van een project zou hij/zij dat ook elders kunnen doen. Dit vanwege de feeling en persoonlijke contacten.
Wanneer de opdracht in de bovengenoemde periode op locatie wordt uitgevoerd geldt:
Er is een werkplek beschikbaar;
Er kan gebruik gemaakt van het data netwerk;
De kandidaat regelt zelf een telefoon, laptop en vervoer woon-werkverkeer. En beschikt over rijbewijs B. Voor bezoeken aan de steunpunten kan gebruik worden gemaakt van een leenauto of de kosten voor zakelijke kilometers worden verrekend tegen een tarief van € 0,28 per km;
Er zijn geen parkeervoorzieningen voorhanden;
Te plannen vakanties en/of vrije dagen worden in overleg vastgestellen.
Verantwoordelijkheden
De ingehuurde technisch beheerder zal samen met de twee vaste technisch beheerders van het team Huisvesting het technisch beheer van de steunpunten en districtskantoren uitvoeren. Team Huisvesting maakt deel uit van de afdeling Facilitaire Dienstverlening.
Er is voor de periode 2018-2019 een begroting opgesteld om de gebouwen, terreinen en voorzieningen in de gewenste conditie te krijgen en een aantal verbouwingen te realiseren. Met als uitgangspunt dat deze locaties op het gebied van onderhoud, duurzaamheid en gebruik eind 2019 geoptimaliseerd zijn.
De volgende resultaten staan centraal:
Beschikbaarheid van de gebouwen en voorzieningen voor wat betreft het normale regulier gebruik: functioneel, klimatologisch en (brand)veilig: 99,9%.
Overlast als gevolg van onderhoudsactiviteiten worden voorkomen / maximaal beperkt.
De gebouwen voldoen aan de wettelijke eisen, kaders en richtlijnen en het onderhoud is uitgevoerd conform het meerjaren onderhoudsprogramma.
Taken en verantwoordelijkheden:
Regie voeren op onderhoudsjaarplan, waaronder wordt verstaan:
Afstemming tussen uitvoering van e-, w- en b-werkzaamheden
Plannen en voorbereiden van werkzaamheden
Toetsen op veiligheid, kwaliteit en de wettelijke kaders;
Ondernemen van directe actie in geval van calamiteiten en het laten uitvoeren van (nood) oplossingen en (nood)voorzieningen;
Uitvoeren van onderhoudsopnames en inspecties;
Inhoudelijk input leveren ten behoeve van uit te besteden onderhoudsopdrachten in het kader van het service en vervangende onderhoud, conform het inkoopbeleid ;
Het mede zorg dragen voor opdrachtverstrekking;
Het beoordelen en bewaken van de kwaliteit van de uitvoering, de voortgang en de oplevering van de in opdracht gegeven onderhoudswerkzaamheden;
Het handhaven van de wettelijk verplichte (veiligheids)maatregelen tijdens de uitvoering; het zo nodig regelend optreden bij overtreding;
Het mede voeren van overleg met derden over de afstemming van de uitvoering;
Het voeren van de (technische) projectadministratie, waaronder het verzorgen van de administratieve afhandeling, de controle op volledigheid en juistheid en verzorging van de bijbehorende correspondentie;
Afstemmend gesprek met externe leveranciers, zo nodig voor, tijdens en na uitvoering van de werkzaamheden;
Het (mede) verzorgen van het documenteren (verslaglegging);
Het binnen zijn vakgebied optreden als aanspreekpunt (zowel intern als extern);
Het afstemmen van de onderhoudsactiviteiten en werkplanning / inzet.
Eisen
Beschikbaarheid
Externe is inzetbaar vanaf 22 mei 2018 tot en met 31 december 2019 voor gemiddeld 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal een periode van 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam en start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden te zijn vermeld.
NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting.
Externe is de afgelopen twee jaar niet in dienst geweest van de opdrachtgever.
Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde technische HBO opleiding.
Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de studierichting, de plaats en het afstudeerjaar.
Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 4 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2008-2018) met de complete bouwbegeleiding (van advies tot oplevering) m.b.t. verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen.
Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 2 projecten/opdrachten waaruit blijkt dat u aan de gevraagde minimaal 4 jaar ervaring voldoet.
Externe is aantoonbaar VCA gecertificeerd.
Benoem de naam van het opleidingsinstituut en het jaar waarin het certificaat is behaald.
Gunningscriteria
Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de TOP 3 van Externen samengesteld.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %
Externe beschikt aantoonbaar over een afgeronde HTS Bouwkunde.
Externe beschikt over een afgeronde HTS Bouwkunde (10 punten)
Externe beschikt niet over een afgeronde HTS Bouwkunde (0 punten)
30 %
Externe heeft aantoonbaar ervaring opgedaan met de complete bouwbegeleiding (van advies tot oplevering) m.b.t. verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen binnen de PUBLIEKE sector, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
Externe beschikt over minimaal 4 jaar ervaring met de complete bouwbegeleiding van verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen binnen de PUBLIEKE sector (10 punten)
Externe beschikt over 2 - 4 jaar ervaring met de complete bouwbegeleiding van verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen binnen de PUBLIEKE sector (6 punten)
Externe beschikt over 0 - 2 jaar ervaring met de complete bouwbegeleiding van verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen binnen de PUBLIEKE sector (4 punten)
Externe beschikt niet over ervaring met de complete bouwbegeleiding van verbouwingen en/of groot onderhoud van bestaande gebouwen en voorzieningen binnen de PUBLIEKE sector (0 punten)
20 %
Externe heeft aantoonbaar ervaring opgedaan met het houden van toezicht (opzichter) door het toezien en sturen op de kwaliteit van uiteenlopende (ver)bouwprojecten, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
Externe beschikt over minimaal 3 jaar ervaring met het houden van toezicht op uiteenlopende (ver)bouwprojecten (10 punten)
Externe beschikt over 2 - 3 jaar ervaring met het houden van toezicht op uiteenlopende (ver)bouwprojecten (6 punten)
Externe beschikt over 0 - 2 jaar ervaring met het houden van toezicht op uiteenlopende (ver)bouwprojecten (4 punten)
Externe beschikt niet over ervaring met het houden van toezicht op uiteenlopende (ver)bouwprojecten (0 punten)
10 %
Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met Autocad, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
Externe beschikt over ervaring met Autocad (10 punten)
Externe heeft geen ervaring met Autocad (0 punten)
10 %
Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met conditiemetingen van gebouwen conform de NEN 2767, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
Externe beschikt over ervaring met conditiemetingen van gebouwen conform de NEN 2767 (10 punten)
Externe heeft geen ervaring met conditiemetingen van gebouwen conform de NEN 2767 (0 punten)
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 70,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Planning
Start publicatie 05-04-2018 00:00
Einddatum vragen 11-04-2018 23:59
Beantwoording vragen 12-04-2018 23:59
Sluiting publicatie 18-04-2018 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 19-04-2018 00:00
Verwachte terugkoppeling 15-05-2018 23:59
|