Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1808
|
Aanvang
|
1 mei 2018
|
Duur
|
5 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 12 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
32
|
Verloopt op
|
20-04-2018 09:00
|
Voor een ander project betreft het de ondersteuning van de ambtelijk opdrachtgever bij het procuratiehouderschap van het project.
Projectmanagement werkzaamheden voor deze projecten:
Het aansturen van de projectteams, voorzitten van het projectteamoverleg; bespreken van capaciteitsissues met de verantwoordelijk teammanagers;
Het schrijven van de voortgangsrapportages en voorbereiden van stuurgroepoverleg; tussentijds afstemmen met de ambtelijk opdrachtgever en bestuurlijk opdrachtgever;
Het opstellen van stukken voor College en Raad ter informatie of besluitvorming; ook over financiering en opdrachtverlening;
Aanspreekpunt zijn intern en extern; beantwoorden van mails en brieven;
Budget beheren, opdrachten verstrekken, facturen beoordelen.
Begeleiden van aanbestedingen en contractmanagement.
Begeleiden van planvorming met externe partners.
Opstellen van een intentieovereenkomst met particuliere initiatiefnemers (inhoudelijke kaders, proces, grondruil);
Voorbereiden van een anterieure overeenkomst met particuliere initiatiefnemers (ontwerp bestemmingsplan, kostenverhaal).
Het opstellen van een investeringsplan voor korte termijn uitvoeringsmaatregelen; aanbesteden van de uitvoering;
Organiseren van participatie van belanghebbenden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van gebiedsontwikkeling voor een gemeente
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met gebiedsontwikkeling waarbij opdrachtgever geen grondpositie heeft en via faciliteren resultaten geboekt dienen te worden
3. Uurtarief maximaal €120,00 exclusief BTW
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een middelgrote gemeente (75.000-95.000 inwoners) in de afgelopen 5 jaar (15 punten)
5. Aantoonbare ervaring met het onderhandelen over intentieovereenkomsten en/of anterieure overeenkomsten met particuliere initiatiefnemers (15 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het inkopen bij en aansturen van ingenieurs-/stedenbouwkundig bureau (20 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het schrijven van stukken voor bestuurlijke besluitvorming (20 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het begeleiden van aanbestedingen (20 punten)
9. Aantoonbare ervaring met intergemeentelijke afstemming en communicatie (10 punten)
|