Beschrijving
Van 7-5-2018 t/m 30-11-2018 | Optie verlenging: 3 x 3 maanden
€0 - €50 per uur | Welzijn | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 2
Planning
Start publicatie 12-04-2018 16:00
Vragen stellen tot 17-04-2018 12:00
Beantwoording vragen 17-04-2018 17:30
Offerte indienen tot 23-04-2018 09:00
Start beoordeling 23-04-2018 09:00
Verwachte gunning 07-05-2018 09:00
Opdrachtomschrijving
Je werkt als regisseur in gezinnen waarbij sprake is van meervoudig complexe problematiek.
Op huisbezoek gaan en het analyseren van de hulpvraag van gezinnen waar regie noodzakelijk is. Het opstellen van een plan van aanpak met het gezin en hun netwerk, met uitgangspunten vanuit VERVE (Veiligheid en Regie Voor Elk) en éen gezin, éen plan, éen regisseur.
Toegang verlenen tot specialistische hulp en afschalen van hulp naar het voorliggend veld.
Je voert regie op de hulpverlening waarbij je hulp organiseert en coördineert en de mogelijkheden van het gezin vergroot om zelf regie te voeren.
Signaleren en inschatten van (on)veiligheid, risico’s taxeren.
In multidisciplinair overleg bespreek en toets je je overwegingen en bespreekt dit met betrokkenen volgens de meldcode.
Het sturen vanuit drang binnen het vrijwillig hulpverleningskader en het tijdig inschakelen van Veilig Thuis en Raad voor de Kinderbescherming bij onveiligheid en ontwikkelingsbedreiging van jeugdigen.
Je werkt wijkgericht en zet zoveel mogelijk (informele hulp) in de wijk in. Je werkt nauw samen met de buurtteams.
Kandidaatomschrijving
Een afgeronde relevante HBO-opleiding met minimaal 3 jaar relevante ervaring .
Geregistreerd in het Kwaliteitsregister Jeugd SKJ.
Kennis van relevante wet- en regelgeving (Wmo, privacywetgeving, Jeugdwet, Jeugd-GGZ, AWBZ, Passend Onderwijs).
Kennis van en ervaring met progressiegericht werken, sociale netwerksversterking en Signs of Safety.
Ervaring met werken in complexe gezinnen en complexe echtscheidingsproblematiek.
Kennis van en ervaring met de groei, de ontwikkeling en het functioneren van jeugdigen.
Kennis van en ervaring met de sociale kaart (ook op buurt- en wijkniveau). Zowel gericht op activiteiten als op zorg- en hulpverleningsaanbod.
Kennis van en ervaring met gezondheids- en ontwikkelingsbevorderende factoren.
In staat en bereid om met plezier in een veranderende omgeving te werken.
Makkelijk in het leggen en onderhouden van contacten, verbindend en communicatief vaardig.
Bereid en in staat knopen door te hakken en verantwoordelijkheid te nemen.
Je bent stressbestendig en denkt in mogelijkheden bij crisissituaties.
Signaleert talenten en ziet kansen.
Eisen
Opleidingsniveau
Kandidaat beschikt over een met succes afgeronde hbo opleiding Social Work, MWD, SPH of Pedagogiek.
Referentie vereist
SKJ registratie
Kandidaat is SKJ geregistreerd.
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan binnen de Jeugdhulpverlening in de afgelopen 5 jaar.
Competenties
Kandidaat beschikt over de volgende competenties: Omgevingsbewust, resultaatgericht, samenwerken, integriteit, flexibel, organisatorisch vermogen, klantgericht, communicatief vaardig in woord en geschrift.
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in een regiefunctie in de afgelopen 3 jaar.
Gesprek
Kandidaat kan maandag 30 april 2018 op gesprek komen.
Inzetbaarheid
Kandidaat is direct inzetbaar.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Diploma hbo
aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Cursus
Kandidaat heeft de cursus Beroepscode Tuchtrecht gevolgd.
Weging: 10 %
Cursus
Kandidaat heeft de cursus Meldcode gevolgd.
Weging: 15 %
Werkervaring
Kandidaat heeft werkervaring opgedaan met risicotaxatie Lirik of Care-NL.
Weging: 15 %
Werkervaring
Kandidaat heeft werkervaring opgedaan met SAVE of Verve.
Weging: 10 %
Kennis
Kandidaat heeft kennis van de sociale kaart van de gemeente ’s-Hertogenbosch.
Weging: 5 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top 5 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. Gesprekken vinden plaats op maandag 30 april 2018.
Weging: 25 %
|