Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1821
|
Aanvang
|
Z.s.m.
|
Duur
|
4 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
16 uur
|
Verloopt op
|
23-04-2018 09:00
|
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve processen en de afhandeling van (complexe) kwijtscheldingsverzoeken van de gemeentelijke belastingen;
Je bent bekend met de bestaande wet- en regelgeving, volgt de actualiteiten en ontwikkelingen en hebt kennis van actuele jurisprudentie. Verder heb je ervaring met het pakket Gouw en het Inlichtingenbureau;
Je handelt zelfstandig aanvragen af op het gebied van gemeentelijke belastingen in samenwerking met het Inlichtingenbureau;
Telefonisch beantwoorden van vragen van inwoners met betrekking tot de afhandeling van het kwijtscheldingsverzoek.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Zo spoedig mogelijk beschikbaar, uiterlijk 30 april 2018, voor twee dagen per week;
2. Aantoonbare kennis en werkervaring als medewerker kwijtschelding gemeentelijke belastingen;
3. Uurtarief gemaximeerd op € 55,- inclusief reiskosten/exclusief BTW.
|