Beschrijving
Van 9-5-2018 t/m 9-10-2018 | Optie verlenging: 4 x 3 maanden
€0 - €65 per uur | Financieel & Economisch | Uren: 32 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 20-04-2018 11:00
Vragen stellen tot 25-04-2018 09:00
Beantwoording vragen 25-04-2018 14:00
Offerte indienen tot 30-04-2018 08:00
Start beoordeling 30-04-2018 08:00
Verwachte gunning 04-05-2018 09:00
Opdrachtomschrijving
Functie informatie
Het team Financiën, Planning & Control zoekt een Medewerker Planning en Control (32 tot 36 uur) voor een periode van ca. 5 maanden.
Het team Financiën, Planning & Control (14 medewerkers) is een belangrijke regievoerder en kennis- en ketenpartner voor het bestuur, management en alle organisatieonderdelen binnen de gemeente Venray. Het team coördineert de totstandkoming van de P&C-producten, ontwikkelt, beheert en regisseert de uitvoering van het financiële en fiscale beleid, geeft uitvoering aan de treasury-functie, geeft uitvoering aan de financiële administratie en adviseert vanuit haar vakdisciplines daar waar het primair proces dat vraagt.
WAT GA JE DOEN?
Als medewerker Planning en Control ondersteun en adviseer je samen met de adviseur Planning en Control de afdelingen bij diverse P&C-werkzaamheden. Je toetst de analyses van de budgethouders en stelt begrotingswijzigingen op.
Ook begeleid je budgethouders bij overige financiële vraagstukken. Je bereidt de werkzaamheden van de P&C cyclus mede voor, zoals het opstellen van bepaalde overzichten. Goede kennis en vaardigheden op het gebied van Excel zijn noodzakelijk.
Concrete werkzaamheden voor de begroting zijn onder andere de boekingen en budgettair neutraal maken van de producten afval en riool, opstellen en doorvoeren van de urenramingen, berekeningen van de OZB en de kostendekkendheid van leges en heffingen.
De functie van Medewerker Planning & Control wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Planning & Control is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA.
ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Kandidaatomschrijving
Jouw profiel
Je bent direct inzetbaar en hebt minstens 3 jaar ervaring met gemeentelijke begrotingen en specifiek ervaring op de financiën van afval en riolering. Je beschikt over analytisch vermogen en goede communicatieve vaardigheden. Je kunt zelfstandig en zelfstartend werken.
OM SUCCESVOL TE ZIJN BRENG JE IN IEDER GEVAL HET VOLGENDE MEE
Als persoon sta je stevig in je schoenen en ben je kritisch op je eigen handelen;
Je gaat voor kwaliteit, neemt het initiatief, enthousiasmeert, innoveert en durft verantwoordelijkheid te nemen in te maken keuzes binnen de processen;
Je bent in staat om de vraag achter de vraag te ontdekken, bedenkt praktische oplossingen en weet te overtuigen;
Je bent gericht op samenwerking, zowel met het eigen team als met andere teams / afdelingen;
Je beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van Bedrijfseconomie, of Accountancy;
Je hebt relevante werkervaring en beschikt over actuele kennis van gemeentefinanciën, financiële wet- en regelgeving en specifiek de toepassing van het Besluit Begroting en Verantwoording (BBV) in de praktijk.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met gemeentefinanciën, financiële wet- en regelgeving en specifiek de toepassing van het Besluit Begroting en Verantwoording (BBV) in de praktijk. Dit moet duidelijk onderbouwd uit de werkzaamheden op het CV blijken.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 15 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring met gemeentelijke begrotingen en specifiek ervaring op de financiën van afval en riolering. Dit moet duidelijk onderbouwd uit de werkzaamheden op het CV blijken.
Weging: 10 %
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar per direct beschikbaar voor tenminste 32 uur per week. Dit moet duidelijk op het CV vermeld staan.
Weging: 20 %
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar een vakgerichte opleiding op het gebied van Bedrijfseconomie of Accountancy of Bedrijfskunde.
Weging: 20 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar vergaande werkervaring met Excel en rekenmethodieken. Dit moet duidelijk uit de werkzaamheden blijken.
Weging: 10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- passend binnen de organisatie 5% - gestelde eisen in de opdracht 10% - gestelde wensen in kandidaatsomschrijving 10%
Weging: 25 %
|